• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kim Kardashian naujausias reklaminis triukas, skirtas jos maudymosi kostiumėlių prekės ženklui SKIMS, sukėlė audringą reakciją. Norėdama pristatyti naują maudymosi drabužių kolekciją, realybės šou žvaigždė pasitelkė neįprastą metodą – Niujorko „Times“ aikštėje buvo pastatyta milžiniška pripučiama lėlė, atvaizduojanti Kim figūrą.

9

Kim Kardashian naujausias reklaminis triukas, skirtas jos maudymosi kostiumėlių prekės ženklui SKIMS, sukėlė audringą reakciją. Norėdama pristatyti naują maudymosi drabužių kolekciją, realybės šou žvaigždė pasitelkė neįprastą metodą – Niujorko „Times“ aikštėje buvo pastatyta milžiniška pripučiama lėlė, atvaizduojanti Kim figūrą.

REKLAMA

Lėlė buvo aprengta mėlynu maudymosi kostiumėliu, identišku tam, kurį neseniai vilkėjo pati Kim. Ji gulėjo ant didelės platformos su ryškiai matomu SKIMS logotipu, rašo mirror.co.uk.

Ši figūra, kuri buvo sukurta taip, kad atkartotų Kim smėlio laikrodžio formos figūrą – su išryškinta krūtine ir siauru liemeniu, – greitai sulaukė praeivių dėmesio.

Pati Kardashian pasidalino šiuo reginiu „Instagram“ tinkle, parašydama: „O Dieve... negaliu patikėti, kad Times aikštės viduryje stovi 60 pėdų aukščio mano SKIMS pripučiama figūra“.

REKLAMA
REKLAMA

Socialinių tinklų vartotojai negailėjo kritikos

Tačiau ne visi liko sužavėti šiuo triuku. Daugelis internautų jį išpeikė, vadindami perdėtu ir gąsdinančiu. Kai kurie pastebėjo, kad lėlės veidą dalinai dengė jos pačios rankos, o tai atrodė keistai.

REKLAMA

„Ne, čia yra vaikų aplinkui. Šitas variantas tikrai netinka“, – rašė vienas vartotojas.

Kitas pridūrė: „Tai visiškai nerealu atspindint moters kūną“.

Trečias išreiškė nusivylimą: „Mėgstu SKIMS, bet šis dalykas yra tiesiog baisus“.

Ketvirtas vartotojas piktinosi: „Vulgaru, netaktiška, egocentriška. Galbūt blogiausia reklaminė kampanija istorijoje“.

Kai kurie žmonės nukreipė kritiką į miesto valdžią, klausdami, kaip toks projektas galėjo būti patvirtintas.

REKLAMA
REKLAMA

„Tam, kas miesto taryboje leido tai pastatyti: ar jums viskas gerai?“ – stebėjosi vienas vartotojas.

Kitas parašė: „To jau per daug… viešosios erdvės pažeidimas“.

Dar vienas žmogus trumpai pareiškė: „Tai šlykštu“.

Nors reklaminė kampanija tikrai sulaukė daug dėmesio, aišku, kad daugelis gerbėjų liko nepatenkinti šiuo neįprastu Kim sprendimu.

Tuo tarpu – tyla dėl Kanye Westo skandalų

Praėjusį mėnesį Kim Kardashian nusprendė nesureaguoti į savo buvusio vyro Kanye Westo eilines kontraversiškas žinutes socialiniame tinkle „X“. Vietoj to ji susitelkė į savo verslus – pasidalino nuoroda į savo internetinę parduotuvę Kardashian Kloset, kurioje parduoda dėvėtus dizainerių drabužius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įkėlusi vaizdo įrašą su parduodamais daiktais, tarp kurių buvo ir Jean Paul Gaultier suknelė, kurią galėtų vilkėti Kanye dabartinė žmona Bianca Censori, Kim Kardashian, kuriai dabar 44 metai, paragino sekėjus apsipirkti. Ji taip pat reklamavo savo odos priežiūros priemones ir akinius nuo saulės, tačiau apie Kanye skandalus nė neužsiminė.

Po Kanye pasirodymo „Grammy“ apdovanojimuose, reperis vėl sulaukė griežtos kritikos dėl savo įžeidžiančių žinučių socialiniuose tinkluose. Per tris dienas jis paskelbė antisemitinių komentarų, pareiškė, kad turi „valdžią“ prieš savo žmoną Bianca (30 m.), ir netgi pavadino marškinėlius su svastika „meno kūriniu“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų