Daugeliui automanų „Rover“ markės automobiliai nėra aktualūs, nebent norite įsigyti transporto priemonę už kelis šimtus eurų, ją sudrožti ir vėliau išmesti. Jeigu į šią markę pažvelgtume automaniškomis akimis - pamatytume, jog šios markės inžinieriai sugebėjo sukurti ne vieną įdomų modelį, į kurį reikėtų atkreipti dėmesį. Tad turėdami progą, pažvelkime į kelis „Rover“ modelius, kurie priklauso „kietųjų“ kategorijai.
1 ) Rover P5
„Rover P5“ - modelių šeima, kuri buvo gaminama nuo 1958 iki 1973 metų. „Rover P5“ vardu vadinami modeliai buvo gaminami su sedano arba kupė kėbulo tipu.
Kodėl jis įdomus? Matote nuožulnią stogo liniją? Liniją, kuri šiuo metu yra beprotiškai populiari tarp daugybės gamintojų, kurie mėgsta šį kėbulo tipą vadinti keturių durų kupė. „Rover P5“ buvo vienas pirmųjų automobilių, patekusių į serijinę gamybą, kuris buvo gaminamas su keturių durų kupė kėbulo tipu.
2 ) Rover SD1
Vienas populiariausių modelių, kuris kada nors išriedėjo iš „Rover“ gamyklos. Kaip bebūtų keista, tačiau kol vieni šį modelį gyrė, kiti jį peikė ir prakeikė. Kodėl? Nes tai buvo tipinis to laikmečio britiškas automobilis. Projekto autoriai savo darbą atliko iki pabaigos, tuo tarpu nuolatos streikuojantys ir atmestinai savo darbą dirbantys gamyklos darbuotojai nesugebėjo užtikrinti bent jau vidutiniškos surinkimo kokybės. Kai kurios dalys nukrisdavo automobiliui tik išriedėjus iš markės atstovybės. Nepaisant to, „Rover“ sugebėjo pagaminti daugiau kaip 300 000 šio modelio vienetų.
Įdomus faktas - D.Britanijos policija naudojo „Rover SD1“ tik su 8 cilindrų motorais.
3 ) Rover 220 Turbo Coupe
Automobilis iš tų laikų, kuomet ant bangos buvo „Opel Calibra“, „Toyota Celica“ ar „Volkswagen Corrado“. Britai norėdami įšokti į sparčiai nuvažiuojantį sportiškų kupė traukinį, pristatė štai šią dinamišką „220 Turbo Coupe“ versiją, kuri buvo komplektuojama su 2 litrų, 200 arklio galių išvystančiu benzininiu varikliu. Suporuotas su priekinių ratų pavara ir mechanine pavarų dėže, britiškas kupė iki 100 km/val. įsibėgėdavo vos per 6,2 sekundės.
4 ) Rover 820 Turbo Coupe
Kompaktiškas „220 Turbo Coupe“ nebuvo vienintelis sportiškas modelis „Rover“ modelių gamoje. Palypėję porą laiptelių aukščiau išvystume štai šį „Rover 820 Turbo Coupe“, kuris buvo komplektuojamas su 2,0 litrų, 200 arklio galių išvystančiu benzininiu motoru.
Ilgoje tiesiojoje „Rover 820 Turbo Coupe“ nebuvo greitesnis už savo mažesnį brolį, tačiau visi koziriai būdavo šio kupė rankose, kuomet priešais automobilio nosį atsirasdavo posūkis. „Rover“ į šį modelį montuodavo „Torsen“ riboto praslydimo diferencialą, kuris užtikrino, jog priekiniai ratai turėtų kuo didesnį sukibimą su kelio danga.
5 ) ?
Kaip manote, kokį „Rover“ modelį reikėtų pridėti į šį sąrašą? Galbūt turite savo mėgstamiausią? O galbūt turite kažkuriam modeliui sentimentų? Pasidalinkite savo nuomone.