• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Cupra Formentor“ – automobilis, kurio paklausa per pastaruosius porą metų viršijo bet kokius gamintojo lūkesčius. Net ir Lietuvoje, kur naujos markės nesulaukia greito pripažinimo, „Cupra“ pavyzdys rodo, jog „Formentor“ sugebėjo visapusiškai viršyti naujų automobilių pirkėjų lūkesčius.


Cupra Formentor“ – automobilis, kurio paklausa per pastaruosius porą metų viršijo bet kokius gamintojo lūkesčius. Net ir Lietuvoje, kur naujos markės nesulaukia greito pripažinimo, „Cupra“ pavyzdys rodo, jog „Formentor“ sugebėjo visapusiškai viršyti naujų automobilių pirkėjų lūkesčius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Nors „Formentor“ buvo sukonstruotas iš skirtingų „Volkswagen Group“ atsarginių dalių, tačiau šios sąsajos, regis, tapo visapusišku privalumu.

REKLAMA

„Formentor“ buvo komplektuojamas su skirtingo galingumo varikliais, kurių siūlomos dinaminės savybės sugebėjo įtikti įvairių poreikių turintiems vairuotojams. Netgi tiems, kas ieško pačių aštriausių pojūčių.


„Manhart“ atsižvelgdama į „Cupra Formentor“ automobilio sėkmę, ryžosi sulaužyti savo taisyklę. Visgi, įprastai „Manhart“ vardas skamba tarp „Audi“, BMW ar „Mercedes-Benz“ vairuotojų, tačiau kai „Cupra“ į savo numylėtinį sumontavo 5 cilindrų benzininį variklį, kurį įprastai rastume „Audi“ modeliuose, „Manhart“ specialistai nesugebėjo atsispirti pagundai pademonstruoti „Cupra“ vairuotojams ką galima išspausti iš sportiškiausios „Formentor“ versijos.

REKLAMA
REKLAMA

Manhart Cupra Formentor VZ5

Kaip bebūtų keista, tačiau automobilio išorei „Manhart“ specialistai skyrė ganėtinai mažai dėmesio. Išskyrus bronzinės spalvos dekoro ir stilingų 20 colių ratlankių, „Cupra“ išvaizda išliko nepasikeitusi. Kita vertus, tai galima laikyti komplimentu „Cupra“ dizaineriams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Manhart“ teigia, jog daugiausiai dėmesio buvo skiriama variklio skyriui. Kaip žinote, standartinis 2,5 litro, 5 cilindrų benzininis variklis išvysto 390 arklio galių ir 480 Nm sukimo momentą. To pakanka, kad „Cupra Formentor“ iki 100 km/val. įsibėgėtų per 4,2 sekundės ir pasiektų 250 km/val. maksimalų greitį. Vis dėlto, po „Manhart“ atliktų patobulinimų, variklio galia išaugo iki 490 arklio galių.

REKLAMA

Manhart Cupra Formentor VZ5

490 arklio galių – dar ne viskas. Taip pat išaugo sukimo momentas – iki įspūdingų 630 Nm. Nors, teoriškai, automobilio pagreitis dabar turėtų būti įspūdingas, tačiau „Manhart“ neatskleidė kaip padidėjusi galia pakeičia automobilio dinamines savybes. Vis dėlto, nenustebtume, jeigu „Formentor“ dabar galėtų iki 100 km/val. spurtuoti per, pavyzdžiui, 3,5 sekundės.

REKLAMA

„Manhart“ teigia, jog tai tik džiuginančių modifikacijų pradžia. Netolimoje ateityje „Manhart“ pristatys dar vieną šiam automobiliui skirtų modifikacijų rinkinį, kuris padės variklio galią pakelti virš 500 AG kartelės. Taip pat bus pristatyta našesnė išmetimo sistema, bei aerodinaminių elementų ir pakabos komponentų sąrašas.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų