Pasimokę iš karčios nesenos aktorių patirties, jaunimas ryžtasi reklamuoti tik gerai patikrintus produktus, o labiausiai buitinę techniką. Be to, reikia pastebėti, kad honorarai šioje verslo srityje, palyginus su pernai metais, gerokai išaugo, praneša tinkalapis Compromat.ru.
Prieš porą metų Kristina Orbakaitė už liekninančios arbatos reklamavimą uždirbo apie 10 tūkst. dolerių. Larisa Dolina siūlė preparatą puikiai figūrai įgauti vos už 7 tūkst. dolerių, Čičėrina – gaivinantį gėrimą už 3 tūkst. Valerija prisivalgė jogurto, remiantis jos žodžiais, vos už 200 dolerių, o visą kitą honoraro dalį sudarė materialios „dovanos“.
O šiandiena, pasak gandų, madinga aktorė Anastasija Zavorotniuk reklamuoja sultis už 100 tūkst. dolerių honorarą. Sofi Rotaru sutikimas tapti Ukrainos saulėgrąžų aliejaus veidu jiems kainavo 200 000 dolerių. O štai Olegas Menšikovas vienai šveicariškų laikrodžių kompanijai atsiejo visą milijoną. Tiek pat Michailui Gorbačiovui paklojo vienas picų gamintojas. Na, o Dmitrijus Pevcovas ant užsienio automobilių markės plakatų puikuojasi ne už pinigus, o už tikrą automobilį.
Dėl pleiskanų Molikovas neteko merginų dėmesio
Gyventi iš reklamos nėra visada malonu. Sprendimas tapti reklaminiu patikimų prezervatyvų gamintojo ar prestižinio banko „veidu“ – skonio ir honoraro dydžio reikalas. Bet neretai vienas reklaminis klipas gali perbraukti ilgametę aktoriaus karjerą, ilgam jį paversdamas „ėduonies savininku“ ar „ponu vidurių užkietėjimas“. Pavyzdžiui, Dmitrijus Malikovas su širdgėla prisipažino, kad šampūno reklama taip smogė per jo įvaizdį, jog jis net buvo priverstas apsikirpti. Tačiau net ir po to ilgai netilo gandai, neva Malikovas visą šalį „apibėrė“ savo pleiskanomis.
O štai Aleksandras Balujevas, raginęs visus plinkančius vyrus gelbėtis brangioje klinikoje, užsitarnavo vyrų, skaičiuojančių kiekvieną plauką, nemalonią, nes po sėkmingos reklaminės kampanijos tame pačiame kanale iškart pasirodė plikas. Jam teko teisintis, jog toks pasikeitimas būtinas kitam jo vaidmeniui.
Viktoras Pavlovas, palengvindamas vaisto nuo prostatos kelią pas pirkėjus, nenumanė, kad sulauks tiek daug gerbėjų užuojautos. Dabar, kalbama, jis su gailesčiu prisimena tą momentą, kai sutiko imtis to vaidmens dėl finansinių problemų.
Paklauskite lauke bet ko, kas toks yra Sėmčėvas ir jums tuoj pat atsakys – „Storulis“. Būtent su šita reklama aktorius pasiekė populiarumo viršūnę, bet iki šiol nesugeba atsikratyti sukurtojo „Storulio“ etiketės. Aleksandras atvirauja sakydamas, jog gailėsi pasiėmęs tą vaidmenį projekte, nes jis ne tik sugadino jo įvaizdį ir pakenkė karjerai, bet ligi šiol gatvėje jam tenka išgirsta vieną reklamos repliką: „Tu kur buvai? Alų gėrei?“.
Aktorė Tatjana Taškova, žinoma iš filmo „Prancūzų kalbos pamokos“, pasakoja: „Po mano „tetos Asios“ vaidmens reklamoje, kurioje aš vaikščiojau į svečius su balikliu rankose, manęs paprašė palikti televiziją, kur tuo metu vedžiau laidą „Ivanov, Petrov, Sidirov“. Be to, po to jau net nebekvietė į vedėjų atranką“. Aktorė nesitikėjo tokių pasekmių ir atsakymų net bandė ieškoti pas savo kolegas prancūzus, kurių atsakymas ją nustebino: „už reklamą televizijoje darbo neprarandame, nes tai atvirkščiai, netgi teikia prestižo“.
Kaip teigia aktorius Eugenijus Styčkinas, valymo priemonės vaidmuo (reklamoje jis vaidino jaunuolį, kuris į Inos Uljanovos klausimą: „Kas per triukšmas, o muštynių nėra?“ – atsakydavo: „Bus, šeimininkė grįš, tada tai bus“) vos nekainavo jam karjeros. Pasak jo, reklamų režisieriai vengia imtis aktorių, kurie visuomenėje siejami su vienu ar kitu produktu, viena fraze. Dėl to, Styčkinas ilgam neturėjo jokių vaidmenų reklamose.
Kalbama, jog jauni ir pradedantys aktoriai sutinka reklamuoi tokias prekes kaip tamponai. Kaip rodo patirtis, tokios reklamos ties jų sėkminga ateitimi deda tašką.