• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Porsche“ automobiliai tikrai galėtume priskirti prie prabangos prekių. Šie automobiliai nėra tik brangūs įsigyti, bet ir pakankamai brangūs išlaikyti, ypač kai ateina metas juos remontuoti. Tuomet „Porsche“ savininkai turi kaip reikiant paploninti savo storą piniginę. 
Prieš vienerius metus su Jumis dalinomės istorija apie „
Porsche Carrera GT“ eksploatacijos subtilybes. Tuomet sužinojome, jog norint pakeisti šio reto automobilio sankabą, tai jums kainuotų maždaug 13 tūkst. eurų, tepalų keitimas - 7800 eurų, o variklio pakeitimas - net 231 tūkst. eurų!
Tad dabar pabandykite įsivaizduoti kiek reikia turėti pinigų, jog Jūs galėtumėte ne tik vairuoti, bet ir aptarnauti naujausią „Porsche“ superautomobilį - „918 Spyder“. Vienintelis atsakymas į šį klausimą - daug. Šiandien su Jumis pasidalinsime įspūdingais skaičiais, kurie kartais atrodo priklauso ne tradiciniam automobiliui, bet žymiai didesnei ir sudėtingesnės konstrukcijos technikai.
Automobilio aptarnavimo kaštai į interneto platybes pateko po to, kai vienas iš „Porsche 918 Spyder“
savininkų nuvyko į oficialią atstovybę, jog atliktų planinį aptarnavimą ir pašalintų atsiradusius trūkumus. Kadangi tokio tipo automobilius aptarnauja tik aukščiausios kvalifikacijos specialistai, nenuostabu, jog šių gabių mechanikų viena darbo valanda siekia kelis šimtus eurų. Tačiau tai yra smulkmena palyginus su išlaidomis remontui.
Kiekvieno superautomobilio konstrukcija būna itin kompaktiška. Todėl kiekvienas komponentas yra vienas šalia, o norint pakeisti smulkią, bet svarbią detalę gali reikėti išrinkti puse mašinos. Pavyzdžiui, norint tvarkyti „Audi R8“ kondicionavimo sistemą, iš pradžių reikia išimti variklį. Ne išimtis yra ir „Porsche 918 Spyder“, kuris patekęs į specialistų rankas buvo išrinktas. Buvo pašalintas priekinė, galinė automobilio dalys, išimtas variklis, išmetimo sistema.
Tad dabar pereikime prie liūdniausių vaizdų - kainų :


  • Variklio pakeitimas - 190 000 eurų.

  • Transmisijos pakeitimas - 65 000 eurai.

  • Sparno pakeitimas - 26 000 eurų.

  • Dugno apsauga - 18 000 eurų.

  • Nauja sėdynė iš anglies pluošto - 9000 eurų.

  • Stabdžių diskas - 8450 eurų.

  • Alkūninis velenas - 6600 eurų.


GALERIJA


 

„Porsche“ automobiliai tikrai galėtume priskirti prie prabangos prekių. Šie automobiliai nėra tik brangūs įsigyti, bet ir pakankamai brangūs išlaikyti, ypač kai ateina metas juos remontuoti. Tuomet „Porsche“ savininkai turi kaip reikiant paploninti savo storą piniginę. 
Prieš vienerius metus su Jumis dalinomės istorija apie „
Porsche Carrera GT“ eksploatacijos subtilybes. Tuomet sužinojome, jog norint pakeisti šio reto automobilio sankabą, tai jums kainuotų maždaug 13 tūkst. eurų, tepalų keitimas - 7800 eurų, o variklio pakeitimas - net 231 tūkst. eurų!
Tad dabar pabandykite įsivaizduoti kiek reikia turėti pinigų, jog Jūs galėtumėte ne tik vairuoti, bet ir aptarnauti naujausią „Porsche“ superautomobilį - „918 Spyder“. Vienintelis atsakymas į šį klausimą - daug. Šiandien su Jumis pasidalinsime įspūdingais skaičiais, kurie kartais atrodo priklauso ne tradiciniam automobiliui, bet žymiai didesnei ir sudėtingesnės konstrukcijos technikai.
Automobilio aptarnavimo kaštai į interneto platybes pateko po to, kai vienas iš „Porsche 918 Spyder“
savininkų nuvyko į oficialią atstovybę, jog atliktų planinį aptarnavimą ir pašalintų atsiradusius trūkumus. Kadangi tokio tipo automobilius aptarnauja tik aukščiausios kvalifikacijos specialistai, nenuostabu, jog šių gabių mechanikų viena darbo valanda siekia kelis šimtus eurų. Tačiau tai yra smulkmena palyginus su išlaidomis remontui.
Kiekvieno superautomobilio konstrukcija būna itin kompaktiška. Todėl kiekvienas komponentas yra vienas šalia, o norint pakeisti smulkią, bet svarbią detalę gali reikėti išrinkti puse mašinos. Pavyzdžiui, norint tvarkyti „Audi R8“ kondicionavimo sistemą, iš pradžių reikia išimti variklį. Ne išimtis yra ir „Porsche 918 Spyder“, kuris patekęs į specialistų rankas buvo išrinktas. Buvo pašalintas priekinė, galinė automobilio dalys, išimtas variklis, išmetimo sistema.
Tad dabar pereikime prie liūdniausių vaizdų - kainų :


  • Variklio pakeitimas - 190 000 eurų.

  • Transmisijos pakeitimas - 65 000 eurai.

  • Sparno pakeitimas - 26 000 eurų.

  • Dugno apsauga - 18 000 eurų.

  • Nauja sėdynė iš anglies pluošto - 9000 eurų.

  • Stabdžių diskas - 8450 eurų.

  • Alkūninis velenas - 6600 eurų.


GALERIJA


 

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų