• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Viena didžiausių pasaulyje transporto priemonių ir techninių sistemų patikros įmonių „Dekra“ palygino „Michelin“ ir „Hankook“ kompanijų padangas skirtas vilkikams. Esminis testo kriterijus – padangų galimybės sumažinti kuro sąnaudas.

REKLAMA
REKLAMA

Testams buvo naudojami trys „Scania G420 4×2“ su maksimaliai pakrautomis puspriekabėmis „Schmitz-Cargobull“.

REKLAMA

Ant pirmojo vilkiko buvo sumontuotos įprastos „Hankook“ padangos „AL02“ (valdančioji ašis), „DL02“ (varančioji ašis) ir „TH02“ (puspriekabė).

Antrasis naudojo „Hankook“ padangas skirtas kuro taupymui ir pasižyminčioms mažu pasipriešinimu riedėjimui. Vilkikas važiavo su „E-cube AL10“ (valdančioji ašis) ir „E-cube DL10“ (varančioji ašis) padangomis, o puspriekabė naudojo „E-cube TL10“ padangas.

REKLAMA
REKLAMA

Paskutinysis vilkikas naudojo „Michelin“ produkciją – „XZA 2 Energy“ (valdančioji ašis), „XDA 2+ Energy“ (varančioji ašis) ir „XTA 2+ Energy“ (puspriekabė). Šios padangos taip pat skirtos taupyti kurą ir pasižymi mažu pasipriešinimu riedėjimui.

Visos padangos buvo tikrinamos vienodomis sąlygomis ir per 9 dienas nuvažiavo daugiau nei 6000 km. „Dekra“ kompanijos bandymų poligone.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Galutinėje „Dekra“ ataskaitoje teigiama, kad ekonomiškos padangos, kurių mažas pasipriešinimas riedėjimui parodė geresnius rezultatus už įprastas padangas. Važiuojant pastoviu greičiu galima sutaupyti iki 5 proc. kuro. Taip pat tyrimo metu nustatyta, kad „Hankook“ ir „Micehlin“ taupiosios padangos parodė iš esmės identiškus rezultatus.

Vytautas Kleinauskas

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų