Per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje, anot „Data center“, prekyba naujais automobiliais ir toliau mažėjo. Per pirmus šešis mėnesius Lietuvoje nupirkti 6007 nauji automobiliai, o tai yra trimis procentais mažiau nei pernai per tą patį laikotarpį.
Užtai „KIA“ automobiliais Lietuvoje prekiaujančios įmonės „Kia Auto“ direktorius Gintaras Kaukėnas džiaugiasi augančiais pardavimais.
„Esame vieni nedaugelio importuotojų, kurių automobilių paklausa po truputį, bet didėja. Šiais metais mūsų prekybos apimtys, palyginti su pernai, išaugo penkiais procentais. Žinant, kad pernai prekyba naujais „KIA“ automobiliais augo net 38 procentais, šie skaičiai mus džiugina“, – sako G. Kaukėnas.
Šiais metais „KIA“ automobiliai Lietuvoje išlieka tarp populiariausiųjų – ilgiausią garantiją Lietuvoje, net septynerius metus, turintys automobiliai yra šeštoje vietoje pagal populiarumą mūsų šalyje.
„Mūsų parduodamų „KIA“ automobilių rinkos dalis toliau auga ir jau viršijo 5 procentus. Tai vienas geriausių rodiklių Europoje. Mes labai džiaugiamės, kad lietuviai pagaliau suprato, jog šie automobiliai yra ne tik gražūs, bet ir patikimi“ – sako G. Kaukėnas.
Europoje padėtis panaši – per pirmus penkis šių metų mėnesius naujų automobilių pardavimas ES šalyse smuko 6,7 procento, o „KIA“ automobilių pardavimas 2,3 procento didėjo.
„Sunkėjant ekonominei padėčiai žmonės vis dažniau perka vadovaudamiesi ne emocijomis, todėl natūralu, kad mūsų parduodami automobiliai populiarėja“, – sako „KIA Auto“ direktorius Gintaras Kaukėnas. „Vis daugiau žmonių atsižvelgia į automobilio eksploatacijos kaštus, jo kainą, garantines sąlygas. Šiuo atžvilgiu „KIA“ yra tarp lyderių. Tai rodo ir pastarojo meto statistika – pirkėjai pagaliau mumis patikėjo.“
„KIA Auto“ vadovas tikisi, kad šių automobilių populiarumas Lietuvoje ir toliau augs. Jį turėtų paskatinti naujų modelių debiutas.