Kaip ir dainoje, vaizdo klipe grupė „Keymono” ragina išgirsti savo pozityvų vidinį balsą, drąsinantį žiūrėti į priekį, atrasti save ir atsibusti gyvenimui, jo detalėms. Klipo pagrindas – tai sapnai, persipynę su realybe, ir nesibaigiantis ieškojimų ratas, iš kurio mėginama pasprukti.
Klipą režisavo Žygintas Papartis („Ziggy Pictures”), sukūręs vaizdo klipą ir „Keymono” dai-nai „Run Boy”. Anot jo, pasiruošimas filmavimui truko kelis mėnesius, nuolat klausant ir analizuojant dainos esmę, ieškant lokacijų, kuriant kostiumus.
„Intensyvūs, kartais beveik nepertraukiami, kelias paras vykstantys filmavimai truko dvi savaites. Dar pusantro mėnesio praleidome montuodami klipą, tobulindami smulkiausias, dažnam nepastebimas detales ir kurdami tokią klipo dvasią, kokios siekėme nuo pat idėjos gimimo,” – atvirauja režisierius.
Penkiose skirtingose vietovėse filmuotame klipe galima išvysti ne tik įspūdingo grožio Neringos pajūrį, naktinį Vilniaus senamiestį, bet ir nusikelti į paslaptingą raketų bazę.
„Kiekviena klipo lokacija yra vienodai svarbi klipo idėjai, tačiau naktiniai filmavimai raketų bazėje buvo įsimintiniausi dėl išskirtinės vietos istorijos ir naujos gyvybės, kurios jai įkvėpėme trims dienoms čia įkūrę filmavimo aikštelę,” – prisimena Ž. Papartis.
„Keymono” nariams visos klipe užfiksuotos vietovės liko ypatingos. „Važinėjome po Lietu-vą ir bandėme atrasti vietas, labiausiai atitinkančias dar tik mūsų mintyse nugulusius vaizdinius. Itin patiko ir filmavimai pajūryje, jų metu pūtė stiprus vėjas, mus supo labai gražūs debesys, šį vaizdą sunku nusakyti žodžiais,” – apie klipo filmavimą pasakoja „Keymono” nariai, su šypsena prisimenantis kaip į paplūdimį, įveikę stačius laiptus, nešė klipui reikalingą sunkią vonią.
„Morning” vaizdo klipe neįmanoma nepastebėti ir suknelių, kurias vilki Daiva Starinskaitė. Jas specialiai šiam vaizdo klipui kūrė mados ženklo „Shernas” dizainerė.
„Klipo filmavimui suburta menininkų komanda visiškai atsidavė jo idėjai ir tikslui. Visi kartu nuoširdžiai dirbome tam, kad kūrybinis procesas ir jo rezultatas suteiktų pasimėgavimą ne tik mums kūrėjams, bet ir žiūrovams, kuriems ir yra skirtas mūsų naujas bendras kūrinys,” – teigia klipo kūrėjai.