Specializuotose dirbtuvėse „911 Turbo S“ variklio tūris buvo padidintas nuo 3,8 iki 4 litrų. Standartines turbinas pakeitė našesni analogai. Tą patį galima pasakyti ir apie aušinimo sistemą, kuri dabar yra pajėgi atlaikyti ypatingai didžiulį spaudimą.
Galutinis modifikacijų rezultatas? Keliantis šypseną. Štai šio „911 Turbo S“ variklis dabar išvysto 1100 arklio galių. Į ratus.
Akivaizdus išvystomos galios šuolis labai gerai atsispindi traukos lenktynių rezultatuose. Jeigu anksčiau „911 Turbo S“ ketvirtį mylios įveikdavo per maždaug 11 sekundžių, tai dabar trasos įveikimo vidurkis siekia 8,5 sekundės.
„Porsche 911 Turbo S“ pasirodymą galite pamatyti ties: 6:50, 8:20, 9:15, 10:20
Net neabejojame, jog amerikietiška traukos lenktynių kultūra sugebėjo įtikinti, jog kiekvienas amerikietis į drago varžybas atkeliauja su „Dodge“, „Chevrolet“ ar bet kuria kita, vietinės gamybos raketa.
Vietinės gamybos automobiliai tikrai sudaro liūto dalį, tačiau pastaruoju metu labai daug dėmesio sulaukia ir europietiški analogai, kurie turi gigantišką galios rezervą. Tiesiog pažvelkime į štai šį „Porsche 911 Turbo S“.
Standartinėje konfigūracijoje „911 Turbo S“ motoras sugebėdavo pasiekti 560 arklio galių. To, teoriškai, turėtų daugeliui užtekti, bet tik ne šiam benzingalviui.
Net neabejojame, jog amerikietiška traukos lenktynių kultūra sugebėjo įtikinti, jog kiekvienas amerikietis į drago varžybas atkeliauja su „Dodge“, „Chevrolet“ ar bet kuria kita, vietinės gamybos raketa.
Vietinės gamybos automobiliai tikrai sudaro liūto dalį, tačiau pastaruoju metu labai daug dėmesio sulaukia ir europietiški analogai, kurie turi gigantišką galios rezervą. Tiesiog pažvelkime į štai šį „Porsche 911 Turbo S“.
Standartinėje konfigūracijoje „911 Turbo S“ motoras sugebėdavo pasiekti 560 arklio galių. To, teoriškai, turėtų daugeliui užtekti, bet tik ne šiam benzingalviui.