Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
pagarba uosto vadovams už tokius tikslus, svarbu, kad tik valstybės pinigų neprašytų
Šiauliams sunkus
"Galvijų krovinį sunku kuo nors pakeisti, mat Lietuva neturi ką eksportuoti".
Skaudi tiesa, Lietuva nieko negamina ir nera ko eksportuoti. Nepriklausomybes pradzioje konservatoriai sekmingai sugriove visa gamyba, nes ji buvo rusiska, o veliau visos is eiles valdzios sekmingai griauna zemes uki, kurio jau beveik neliko, laukuose karve galima sutikti vaziuojant keliu tik kas 50 km. Palyginikite su Lenkiija, kur vaziuojant pilni laukai karviu, aviu, zasu. Panasiai buvo ir Lietuvoje Tarybiniais metais, bet musu elitas viska sunaikino
Skaudi tiesa, Lietuva nieko negamina ir nera ko eksportuoti. Nepriklausomybes pradzioje konservatoriai sekmingai sugriove visa gamyba, nes ji buvo rusiska, o veliau visos is eiles valdzios sekmingai griauna zemes uki, kurio jau beveik neliko, laukuose karve galima sutikti vaziuojant keliu tik kas 50 km. Palyginikite su Lenkiija, kur vaziuojant pilni laukai karviu, aviu, zasu. Panasiai buvo ir Lietuvoje Tarybiniais metais, bet musu elitas viska sunaikino
REKLAMA
REKLAMA
Ketvirtas šalies oro uostas mėgina išlikti