Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Opel“ žino kokių ingredientų reikia norint pagaminti sportišką, lengvą ir įdomų modelį. „Opel Manta“ ir „Opel Monza“ yra puikūs pavyzdžiai. Aštuntame ir devintame dešimtmetyje gaminti modeliai išskyrus markės ženkliuką, neturi nieko bendro su dabar gaminamais vokiškais automobiliais.
„General Motors“ norėdama eilinį kartą sumažinti „Opel“ kompanijos išlaidas, nusprendė atsisakyti klasikinės komponuotės ir visus „Opel“ modelius aprūpinti priekinių varomųjų ratų pavara.
Kadangi mes esame automanai, kiekvienoje situacijoje pirmenybę teiktume klasikinę komponuotę turintiems automobiliams. Tą patį pasakytų ir šios „Opel Manta“ savininkas Johannesas.
Įkvėptas 1991 metais pastatyto filmo „Manta Manta“, Vokietijoje gyvenantis Johannesas nusprendė sukurti filme matytą „Opel Manta“ repliką. Norint, tai padaryti, reikėjo ne tik įsigyti „Opel Manta“, bet ir surasti ekstremaliai atrodantį bodykit'ą. Tačiau vieno pažįstamo dėka, vaikinas surado gerokai aplamdytą modelį, kuris jau turėjo „Mattig“ firmos bodykit'ą.
Tuo tarpu po kapotu slypi „Opel Astra GSI“ modeliuose matytas benzininis variklis. 2 litrų, 150 arklio galių išvystantis agregatas regis puikiai tinka šiam klasikiniam „Opel“ modeliui.
„Opel“ žino kokių ingredientų reikia norint pagaminti sportišką, lengvą ir įdomų modelį. „Opel Manta“ ir „Opel Monza“ yra puikūs pavyzdžiai. Aštuntame ir devintame dešimtmetyje gaminti modeliai išskyrus markės ženkliuką, neturi nieko bendro su dabar gaminamais vokiškais automobiliais.
„General Motors“ norėdama eilinį kartą sumažinti „Opel“ kompanijos išlaidas, nusprendė atsisakyti klasikinės komponuotės ir visus „Opel“ modelius aprūpinti priekinių varomųjų ratų pavara.
Kadangi mes esame automanai, kiekvienoje situacijoje pirmenybę teiktume klasikinę komponuotę turintiems automobiliams. Tą patį pasakytų ir šios „Opel Manta“ savininkas Johannesas.
Įkvėptas 1991 metais pastatyto filmo „Manta Manta“, Vokietijoje gyvenantis Johannesas nusprendė sukurti filme matytą „Opel Manta“ repliką. Norint, tai padaryti, reikėjo ne tik įsigyti „Opel Manta“, bet ir surasti ekstremaliai atrodantį bodykit'ą. Tačiau vieno pažįstamo dėka, vaikinas surado gerokai aplamdytą modelį, kuris jau turėjo „Mattig“ firmos bodykit'ą.
Tuo tarpu po kapotu slypi „Opel Astra GSI“ modeliuose matytas benzininis variklis. 2 litrų, 150 arklio galių išvystantis agregatas regis puikiai tinka šiam klasikiniam „Opel“ modeliui.