Vakar apie 7 valandą ryto Kuršių nerijos pusėje bendrovės „Smiltynės perkėla“ keltas „Kintai“ nepataikė iš pirmo karto įplaukti į vadinamąjį kaušą ir bandė tai padaryti dar kelis kartus kaip koks ledlaužis, kol pagaliau atsitrenkė į krantinę.
Žmonės kelte net buvo pradėję klykti. Keleiviai piktinosi, kad tokiomis oro sąlygomis nedirbo naujasis bendrovės keltas „Nida“. Jie baiminasi, kad žiemos sąlygomis teks vaikams šalti, vėluoti į mokyklą, Neringos gyventojai nespėsią laiku į darbą Klaipėdoje.
AB „Smiltynės perkėla“ direktoriaus pavaduotojas Stanislovas Kontrimas informavo, jog tokia situacija susiklostė todėl, kad keltą „Kintai“ valdė jaunas kapitonas Giedrius Mecelis, žiemos sąlygomis dar niekada neplukdęs laivo. Jis nesusiorientavo, kad kauše esant ledų sangrūdai nereikia lįsti į jį, o galima švartuotis šalia prie krantinės, kaip tai daro „Nida“.
S. Kontrimo teigimu, kelte buvę 35 žmonės nenukentėjo, nieko neatsitiko ir keltui, jis tik kairiuoju bortu kliudė krantinės atmušą.
Pasak vadovo, esant ledams panašūs dalykai gali nutikti bet kuriam kapitonui. Beje, kapitonas per raciją atsiprašė kelto keleivių. Apie įvykį jis tuojau pat informavo bendrovės vadovybę. Perkėlos vadovybė jokių skundų dėl šio įvykio negavo.
Į kitą reisą išvyko pats S. Kontrimas. Vėliau su „Kintais“ plaukė ir generalinio direktoriaus padėjėjas, ilgametis kapitonas Julius Brukštus, kuris mokė G. Mecelį, kaip reikia švartuotis.
S. Kontrimo teigimu, vien tik naujasis keltas dirbti negali, pagal grafiką turi plaukti ir „Kintai“, nes įgulos turi užsidirbti atlyginimus.
Bendrovės generalinio direktoriaus pavaduotojo teigimu, kol kas oro sąlygos dar nėra tokios, kad senojoje perkėloje būtų keičiamas keltų grafikas.
Dalia Bikauskaitė