„Naujojo pardavimų biuro atidarymas yra viena iš kompanijos pardavimų strategijų. Tikime, kad norint užtikrinti geriausią bei efektyviausią klientų aptarnavimą savo produktu, turime prekiauti ne tik bendradarbiaujant su partneriais ar internetu, tačiau ir savo oficialiuose pardavimų ofisuose“, – teigia Dominik Milowski, ITAKA Lietuva generalinis direktorius.
Pasak jo, sprendimas atidaryti dar vieną pardavimų biurą Klaipėdoje priimtas dėl dviejų priežasčių. Pirmiausia tai, kad prekybos centro „Akropolis“ vieta yra labai gerai žinoma klaipėdiečiams bei miesto svečiams, šiame prekybos centre lankosi daugybė žmonių. Ir antrą, tai, kad supratome, jog pirmasis pardavimų biuras miesto centre yra sutelktas į internetinius pardavimus, tačiau norint aptarnauti klientus, kurie galėtų ateiti į mūsų pardavimo biurą reikėjo atsidaryti naują vietą, kur žmonių srautas yra daug didesnis.
ITAKA Lietuva klientams siūlo platų atostogų krypčių pasirinkimą, tarp kurių yra jau visiems pamėgtų bei dar naujų ir visiškai neatrastų krypčių lietuvaičiams. Kelionių organizatorius stengdamasis išsiskirti nuo konkurentų siūlo tokias naujas kryptis kaip Madeira, Zakinto sala ar Tasos sala Graikijoje bei nepamiršta naujų Egipto kurortų Tabos ir Marsa alamo.