Vasaros pradžioje Vilniuje, prekybos centre „Parkas“ atsidarė pirmoji Lietuvoje kelionių išparduotuvė. Jos vadovės Marijos Pipiraitės teigimu, koncepcija pasiteisino. Išparduotvėje siūlomos tik tos kelionės, kurioms taikomos akcijos, nuolaidos ir paskutinės minutės kainos.
Pasak M. Pipiraitės, keliauti pigiau nori ir pakankamas pajamas gaunantys žmonės, ir tie, kurie kelionei taupo „po skatiką“. Tinkamiausia kaina, kurią žmonės yra pasiruošę mokėti už geros kokybės 7 nakvynių kelionę, siekia iki 1,5 tūkst. litų vienam asmeniui. „Nepaisant sunkmečio, žmonės nenustojo keliauti. Kaip ir anksčiau, jie nori gauti kokybišką paslaugą, bet už mažesnę kainą“, – sakė kelionių išparduotuvės vadovė.
Poilsio kelionės į lietuvių pamėgtas Pietų šalis praėjusią vasarą buvo apie 20 – 25 proc. pigesnės nei ankstesniais metais. Specialių akcijų ir paskutinės minutės pasiūlymų metu buvo galima įsigyti kelionę su 50 – 60 proc. ir net 70 proc. nuolaida.
Šiemet pirktos ir žemesnės kategorijos paslaugos – keturių, trijų žvaigždučių viešbučiai. Iki tol žmonės dažniau rinkosi penkių žvaigždučių apgyvendinimo paslaugas, kai į kelionės kainą įskaičiuotos ir visos išlaidos maistui bei gėrimams.
Kelionių agentų teigimu, bendram užsienio kelionių kainų lygiui ir neįprastai didelėms nuolaidoms įtakos turi ne tik įsivyravusi žmonių nuostata taupyti, bet ir padidėjusi kelionių organizatorių konkurencija. Lietuvos rinkoje šią vasarą pradėjo dirbti naujas žaidėjas – kompanija „Star Holidays“.