Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
O tai kas ties Via Baltica automagistralės antra juostą nuo Juragių iki Marijampolės? Nejau biurokratė Janušonytė išeis su kastuvu pasidarbuoti?
kaip rase analitikai, lietuviciai nezino kitu taupymo budu, kaip mazinti darbuotojus.Ir kas idomiausia, mazina tuos, kurie dirba, o ne tuos, kurie sedi su kavos puodeliais.Paskui tie, kurie dirba dirba jau po 12-18 val., nes ner kam dirbti, o tie, kurie nedirbo, nedirba ir toliau, o tik imituoja darba liezuviu.
asilai jus ,daugiau neturiu ka pasakyt,neturit ant ko uzsiraut tai raunates ant kelininku,atleiskit visus valdininkus is susisiekimo ministerijos(kalbu apie MASIULIO chebra)visus sedincius pensininkus vadovu kedese(beje kalbu apie socialdemokratus)STT biski prasisuktu per tuos pedrylas,greit butu tvarkaO kad atleist 1000 darbuotoju,tai aiswku kad atleis siupelinius juodadarbius,o tie kurie liks dirbs uz tuos pacius grasius uz kuriuos dirbo tik biski daugiau ir vikriau .
ar dar ilgai bus svaistomi pinigai keliu prieziuros imonese kiemu apziuroms kurios vyksta kiekvienais metais,kur keli ponai pavaiksto po teritorijas ir nusprendzia kam garbes lenta pakabinti,nors tai kainuoja ne viena desimti tukstanciu litu paruosiamiesiems darbams,va tai cia pinigu plovimas kur ziuri ministerijos klerkai.
to R:
aptvarko, nes nėra už ką sutvarkyti normaliai
aptvarko, nes nėra už ką sutvarkyti normaliai
gali ir 2000 atleisti, nes keliu netvarko, o tik aptvarko ir taip kiekvienais metais, o ir dyzelinas dingsta nereliais kiekias
REKLAMA
REKLAMA
Kelininkai planuoja atleisti 1000 darbuotojų