Baltijos šalių finaliniame etape dalyvavę barmenai turėjo sukurti subalansuoto skonio kokteilį, kuris pasauliniame čempionate taptų pretendentu į nugalėtojus. Išskirtine prabanga pasižymėjusio vakaro liudininkais tapo ir būrys kviestinių ir garsių svečių, pasipuošusių 1920-ųjų stilumi. Video iš įspūdingo vakarėlio ir kokteilių čempionato galite pažiūrėti čia.
Lietuvai pasauliniame čempionate atstovaus klaipėdietis Algirdas Mulevičius. „Visiškai nesitikėjau tokio įvertinimo. Atrodo, kad po kokteilio pristatymo sulaukiau tik pastabų ir jokių gerų žodžių. Vis dar nesuvokiu, kad tai tikra“, – laimėjimu džiaugėsi klaipėdietis. Latvijai atstovaus rygietis Roberts Kalvans, o Estijai – Angelika Larkina, Estijos barmenų asociacijos mokymų centro vadovė.
Pasaulinis „Bacardi“ prekės ženklo ambasadorius iš Londono David Cordoba yra „Bacardi Global Legacy Cocktail Competition“ čempionato pradininkas, jis ir šįkart buvo idėjos iniciatorius. „Baltijos šalys - ne viena valstybė. Visi pasirodę barmenai buvo per daug profesionalūs, kad galėtume išskirti vienintelį nugalėtoją. Visos komisijos pritarimu nusprendėme rinkti tris laimėtojus, kurie atstovaus savo šalis Maskvoje“, – pasibaigus čempionatui teigė D. Cordoba.
Per tris mėnesius iki Baltijos šalių finalo, barmenai turėjo visuomenei pristatyti savo kurtus gėrimus ir taip pelnyti jos pripažinimą. Finalo metu kiekvienas barmenas turėjo dešimt minučių, per kurias turėjo pasakoti paties kokteilio idėją ir pristatymo visuomenei plano įgyvendinimą.
Barmenų darbą vertinusią solidžią komisiją sudarė 2012-ųjų „Bacardi Global Legacy Cocktail Competition“ nugalėtojas iš Niujorko Shingo Gokan, „Bacardi“ prekės ženklo ambasadorius Belgijoje Frank Symons ir konkurso pradininkas D. Cordoba.
Po čempionato vykęs vakarėlis alsavo retro dvasia. Kviestinės žvaigždės mėgavosi geriausiais „Bacardi“ kokteiliais, džiazo ir svingo grupės „The Ditties“ muzika ir lindyhopo šokėjų pasirodymu, vakarėlio dvasią perkėlusiu tiesiai į pašėlusius 1920-uosius.
Prieš prasidedant „Didžiojo Getsbio“ tematikos puotai ant rotušės lubų skliautų buvo surengtas vaizdo projekcijų šou, sulaukęs didžiulių svečių ovacijų. Prabangiomis sukniomis pasipuošusios vakaro viešnios ir tarsi iš praeities nužengę jų palydovai negailėjo vieni kitiems šypsenų ir pagyrų žvilgantiems papuošalams, plunksnoms plaukuose ir pečius dengiantiems kailiams.
Ketvirtadienį vykusį Baltijos šalių finalinį etapą, po jo vykusį įstabų vakarėlį ir atrankinį, spalio mėnesį vykusį, etapą organizavo oficialus „Bacardi“ prekės ženklo atstovas Baltijos šalyse – kompanija „Liviko“.
Renginio akimirkos: