• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nieko tokio, jei nesate girdėję apie kompaniją „Zimmer“. Šis gamintojas savo veiklą pradėjo 1978 metais ir užsibrėžė  tikslą gaminti neo-klasikinius automobilius. Pirmieji darbai priminė retro modelius, tačiau po klasikinėmis linijomis slėpėsi šiuolaikinės technologijos. Toks derinys atrado savo pirkėją ir keletą metų „Zimmer“ net gi klestėjo. Tačiau viskam ateina galas.
„Zimmer“ įkūrėjais yra laikomi sūnus ir tėvas, Polas ir Bobas Zimmeriai. Šių dviejų pastangomis, pirmasis kompanijos modelis buvo prabangus laineris „Golden Spirit“, kuris daugelių komponentų dalinosi su „Lincoln Town Car“. Automobilio dizainas priminė ketvirtojo dešimtmečio mašinas ir kėbulas turėjo keletą to laikmečio stilistinių detalių : atskiras nuo kėbulo priekines lempas, išorėje pravestus išmetimo vamzdžius ir šone sumontuotą atsarginį ratą. Kaip teigė „Zimmer“ tai buvo pirmasis po ilgos pertraukos keturių durų kabrioletas, tačiau tai neužglaistė begėdiškos, beveik pusės milijono litų kainos. Jei tuo metu neturėjote tokios sumos banke, amerikiečiai galėjo pasiūlyti kiek žemiškesnę versiją, kuri naudojo tuometinio „Ford Mustang“ platformą.

270856
Antrasis „Zimmer“ modelis buvo „Quicksilver“. Automobilis dalinosi platforma su tuomet madingu „Pontiac Fiero“. Ši mašina buvo kur kas modernesnė už „Golden Sliver“, o dizainas išliko ganėtinai keistas, savyje derinantis to meto „Buick“ ir „Oldsmobile“ bruožus. Jei įdėmiau peržvelgtume automobilį, išvystume, jog jis dalinosi su „Pontiac“ ne tik važiuokle ir 2,8 litro darbinio tūrio varikliu, bet ir kai kuriais kėbulo elementais. Štai stogas ir statramsčiai yra identiški„Fiero“. Taip pat sėdus už vairo apimtų dežavu jausmas, vien pažvelgus į konsolės formas.
Automobilis tikrai nebuvo lengvas, todėl viduryje sumontuotam šešių cilindrų agregatui, teko gerokai pasistengti išjudint šį kruizerį. Iki 100 km/h „Zimmer“ įsibėgėja per 9.7 sekundės ir net negali viršyti 200 km/h maksimalaus greičio. Beveik prieš trisdešimt metų tai skambėtų neblogai, tačiau potencialius klientus lyg kryžius velnią atbaidydavo kosminė kaina, kuri siekė 125 tūkstančius litų. Tai buvo vos ne dvigubai daugiau už savo tikrąjį brolį „Pontiac Fiero“. Beje, „Quicksilver“ savininkai aptarnavimus galėdavo atlikti bet kuriame „Pontiac“ servise. Galiausiai šio modelio gamyba buvo nutraukta 1988 metais. Tais pačiais metais buvo nutraukta ir „Fiero“ gamyba, o tai yra dar vienas tampraus ryšio įrodymas.

270858

Nieko tokio, jei nesate girdėję apie kompaniją „Zimmer“. Šis gamintojas savo veiklą pradėjo 1978 metais ir užsibrėžė  tikslą gaminti neo-klasikinius automobilius. Pirmieji darbai priminė retro modelius, tačiau po klasikinėmis linijomis slėpėsi šiuolaikinės technologijos. Toks derinys atrado savo pirkėją ir keletą metų „Zimmer“ net gi klestėjo. Tačiau viskam ateina galas.
„Zimmer“ įkūrėjais yra laikomi sūnus ir tėvas, Polas ir Bobas Zimmeriai. Šių dviejų pastangomis, pirmasis kompanijos modelis buvo prabangus laineris „Golden Spirit“, kuris daugelių komponentų dalinosi su „Lincoln Town Car“. Automobilio dizainas priminė ketvirtojo dešimtmečio mašinas ir kėbulas turėjo keletą to laikmečio stilistinių detalių : atskiras nuo kėbulo priekines lempas, išorėje pravestus išmetimo vamzdžius ir šone sumontuotą atsarginį ratą. Kaip teigė „Zimmer“ tai buvo pirmasis po ilgos pertraukos keturių durų kabrioletas, tačiau tai neužglaistė begėdiškos, beveik pusės milijono litų kainos. Jei tuo metu neturėjote tokios sumos banke, amerikiečiai galėjo pasiūlyti kiek žemiškesnę versiją, kuri naudojo tuometinio „Ford Mustang“ platformą.

270856
Antrasis „Zimmer“ modelis buvo „Quicksilver“. Automobilis dalinosi platforma su tuomet madingu „Pontiac Fiero“. Ši mašina buvo kur kas modernesnė už „Golden Sliver“, o dizainas išliko ganėtinai keistas, savyje derinantis to meto „Buick“ ir „Oldsmobile“ bruožus. Jei įdėmiau peržvelgtume automobilį, išvystume, jog jis dalinosi su „Pontiac“ ne tik važiuokle ir 2,8 litro darbinio tūrio varikliu, bet ir kai kuriais kėbulo elementais. Štai stogas ir statramsčiai yra identiški„Fiero“. Taip pat sėdus už vairo apimtų dežavu jausmas, vien pažvelgus į konsolės formas.
Automobilis tikrai nebuvo lengvas, todėl viduryje sumontuotam šešių cilindrų agregatui, teko gerokai pasistengti išjudint šį kruizerį. Iki 100 km/h „Zimmer“ įsibėgėja per 9.7 sekundės ir net negali viršyti 200 km/h maksimalaus greičio. Beveik prieš trisdešimt metų tai skambėtų neblogai, tačiau potencialius klientus lyg kryžius velnią atbaidydavo kosminė kaina, kuri siekė 125 tūkstančius litų. Tai buvo vos ne dvigubai daugiau už savo tikrąjį brolį „Pontiac Fiero“. Beje, „Quicksilver“ savininkai aptarnavimus galėdavo atlikti bet kuriame „Pontiac“ servise. Galiausiai šio modelio gamyba buvo nutraukta 1988 metais. Tais pačiais metais buvo nutraukta ir „Fiero“ gamyba, o tai yra dar vienas tampraus ryšio įrodymas.

270858

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų