• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Beveik kiekvienas automobilių gamintojas turi partnerį, kuriuo gali pasitikėti ir dalintis itin svarbia informacija. „Mercedes Benz“ glaudžiai bendradarbiauja su „Brabus“, itališkų automobilių gamintojai sutinka išgerti vyno taurę su „Novitec“ atstovais, tuo tarpu „Audi“ visuomet maloniai sutikdavo „ABT“ dirbtuvių vadovus. Tačiau „ABT“ nebuvo vienintelė kompanija, kuri siekė sulaukti oficialaus gamintojo pripažinimo. 
„Treser“ - ar šį vardą girdite pirmąjį kartą? Bent vieną ar du kartus „Treser“ vardas Jums tikrai turėtų būt girdėtas, nes apie šios kompanijos dirbtuvėse gimusius kūrinius rašėme ne
vieną, ne
du, o
tris kartus. Walterio Treserio įkurta kompanija užsiimdavo ta pačia veikla kaip ir anksčiau minėti „Brabus“ ar „ABT“ specialistai. Kiekvieną dieną „Treser“ įmonės darbuotojai galvodavo kaip sukurti išskirtinę „Audi“ markės automobilio modifikaciją, kuri sulauktų tarptautinio pripažinimo.
Keletą kartų „Treser“ kūriniai prasimušdavo į plačiuosius vandenis, tačiau šios įmonės dirbtuvėse buvo sukurta labai daug įvairiausių projektų, kuriems, deja, nebuvo lemta išvysti dienos šviesos. Būtent apie juos šiandien ir papasakosime.

SUPER 200


„Treser“ dirbtuvių darbuotojai nuolatos stebėdavo kas dedasi „Audi“ gamykloje. Jeigu gamintojas išleisdavo naują, tam tikro modelio versiją, jie suskubdavo jį atsivežti į savo dirbtuves ir pradėdavo analizuoti. Taip buvo ir su „Audi 4000“ ir „Audi 5000“ modeliais, kurie buvo skirti Jungtinių Valstijų rinkai.
„Treser“ norėdama įsitvirtinti Jungtinių Valstijų rinkoje, anksčiau minėtus „4000“ ir „5000“ modelius aprengdavo išskirtinio dizaino kėbulo apdailos detalėmis, lengvo lydinio ratlankiais, geresne interjero apdaila ir pajėgesniu 2,3 litro darbinio tūrio benzininiu motoru, kuris išvystydavo 250 arklio galių.

Beveik kiekvienas automobilių gamintojas turi partnerį, kuriuo gali pasitikėti ir dalintis itin svarbia informacija. „Mercedes Benz“ glaudžiai bendradarbiauja su „Brabus“, itališkų automobilių gamintojai sutinka išgerti vyno taurę su „Novitec“ atstovais, tuo tarpu „Audi“ visuomet maloniai sutikdavo „ABT“ dirbtuvių vadovus. Tačiau „ABT“ nebuvo vienintelė kompanija, kuri siekė sulaukti oficialaus gamintojo pripažinimo. 
„Treser“ - ar šį vardą girdite pirmąjį kartą? Bent vieną ar du kartus „Treser“ vardas Jums tikrai turėtų būt girdėtas, nes apie šios kompanijos dirbtuvėse gimusius kūrinius rašėme ne
vieną, ne
du, o
tris kartus. Walterio Treserio įkurta kompanija užsiimdavo ta pačia veikla kaip ir anksčiau minėti „Brabus“ ar „ABT“ specialistai. Kiekvieną dieną „Treser“ įmonės darbuotojai galvodavo kaip sukurti išskirtinę „Audi“ markės automobilio modifikaciją, kuri sulauktų tarptautinio pripažinimo.
Keletą kartų „Treser“ kūriniai prasimušdavo į plačiuosius vandenis, tačiau šios įmonės dirbtuvėse buvo sukurta labai daug įvairiausių projektų, kuriems, deja, nebuvo lemta išvysti dienos šviesos. Būtent apie juos šiandien ir papasakosime.

SUPER 200


„Treser“ dirbtuvių darbuotojai nuolatos stebėdavo kas dedasi „Audi“ gamykloje. Jeigu gamintojas išleisdavo naują, tam tikro modelio versiją, jie suskubdavo jį atsivežti į savo dirbtuves ir pradėdavo analizuoti. Taip buvo ir su „Audi 4000“ ir „Audi 5000“ modeliais, kurie buvo skirti Jungtinių Valstijų rinkai.
„Treser“ norėdama įsitvirtinti Jungtinių Valstijų rinkoje, anksčiau minėtus „4000“ ir „5000“ modelius aprengdavo išskirtinio dizaino kėbulo apdailos detalėmis, lengvo lydinio ratlankiais, geresne interjero apdaila ir pajėgesniu 2,3 litro darbinio tūrio benzininiu motoru, kuris išvystydavo 250 arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

treser_audi_super_200_2


treser-audi-super-200-2


LARGO


Tai buvo pats ilgiausias „Treser“ kompanijos kūrinys. Atsižvelgdami į turtingų klientų poreikius, „Treser“ dirbtuvėse gimė limuzinas, kuris turėjo keturių varančiųjų ratų sistemą, pasiskolintą iš „Audi Sport Quattro“ ir 5 cilindrų „Audi“ motorą, kuris išvystydavo maždaug 200 arklio galių.
„Treser“ automobilis ilgiu niekuo nenusileisdavo prabangių sedanų etalonui - „Mercedes Benz 500 SEL“. Skirtumas tik tas, jog „Mercedes Benz“ pagamino tūkstančius, o „Treser“ sugebėjo surasti vos 56 klientus, kuriems patiko „Treser Largo“.

REKLAMA

Largo


LINER


1984 metais „Audi 100“ modelių gamą sudarė tik du kėbulo tipai - sedanas ir universalas. Tuo tarpu „Treser“ dirbtuvėse gimusi idėja „Audi 100“ modelių gamą leido praplėsti iki trijų modifikacijų : sedano, universalo ir hečbeko.
„Treser“ demonstracinį modelį pristatė 1985 metais ir siūlė visiems norintiems į kompanijos dirbtuves atsivežti bet kurį „Audi 100“ modelį, sumokėti maždaug 70 000 eurų ir palaukti dvi savaites, kol automobilis pavirš į štai tokį hečbeką.

REKLAMA
REKLAMA

Liner


SUPERPFEIL


„Treser“ specializuodavosi ne tik „Audi 100“ ar „200“ modelių modifikavimu. Karts nuo karto „Treser“ prikišdavo savo nagus ir prie pigesnių, kompaktiškesnių „Audi“ modelių. Vienas iš jų - štai šis „Audi Superpfeil“.
„Audi 90“ pagrindu pagamintas modelis turėjo 2,1 litro, 5 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė maždaug 170 arklio galių, buvo aprūpintas „Koni“ amortizatoriais, 10 kompaktinių plokštelių grotuvu, „TomTom“ navigacijos įranga, automatine greičio palaikymo kontrole, „ABS“ ir oro kondicionieriumi.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Silverpleif


V8


Tai buvo greičiausiai vienas santūriausių „Treser“ projektų. Solidžiai atrodančio automobilio įvaizdžio nenorėję sugadinti „Treser“ specialistai susikoncentravo į apdailos medžiagų, garso izoliacijos, variklio efektyvumo gerinimą.
Santūrumas atsipirko su kaupu, nes būtent šis modelis buvo pats populiariausias „Treser“ projektas per visą kompanijos gyvavimo istoriją.

V8

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų