LARGO
Tai buvo pats ilgiausias „Treser“ kompanijos kūrinys. Atsižvelgdami į turtingų klientų poreikius, „Treser“ dirbtuvėse gimė limuzinas, kuris turėjo keturių varančiųjų ratų sistemą, pasiskolintą iš „Audi Sport Quattro“ ir 5 cilindrų „Audi“ motorą, kuris išvystydavo maždaug 200 arklio galių.
„Treser“ automobilis ilgiu niekuo nenusileisdavo prabangių sedanų etalonui - „Mercedes Benz 500 SEL“. Skirtumas tik tas, jog „Mercedes Benz“ pagamino tūkstančius, o „Treser“ sugebėjo surasti vos 56 klientus, kuriems patiko „Treser Largo“.
LINER
1984 metais „Audi 100“ modelių gamą sudarė tik du kėbulo tipai - sedanas ir universalas. Tuo tarpu „Treser“ dirbtuvėse gimusi idėja „Audi 100“ modelių gamą leido praplėsti iki trijų modifikacijų : sedano, universalo ir hečbeko.
„Treser“ demonstracinį modelį pristatė 1985 metais ir siūlė visiems norintiems į kompanijos dirbtuves atsivežti bet kurį „Audi 100“ modelį, sumokėti maždaug 70 000 eurų ir palaukti dvi savaites, kol automobilis pavirš į štai tokį hečbeką.
SUPERPFEIL
„Treser“ specializuodavosi ne tik „Audi 100“ ar „200“ modelių modifikavimu. Karts nuo karto „Treser“ prikišdavo savo nagus ir prie pigesnių, kompaktiškesnių „Audi“ modelių. Vienas iš jų - štai šis „Audi Superpfeil“.
„Audi 90“ pagrindu pagamintas modelis turėjo 2,1 litro, 5 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė maždaug 170 arklio galių, buvo aprūpintas „Koni“ amortizatoriais, 10 kompaktinių plokštelių grotuvu, „TomTom“ navigacijos įranga, automatine greičio palaikymo kontrole, „ABS“ ir oro kondicionieriumi.
V8
Tai buvo greičiausiai vienas santūriausių „Treser“ projektų. Solidžiai atrodančio automobilio įvaizdžio nenorėję sugadinti „Treser“ specialistai susikoncentravo į apdailos medžiagų, garso izoliacijos, variklio efektyvumo gerinimą.
Santūrumas atsipirko su kaupu, nes būtent šis modelis buvo pats populiariausias „Treser“ projektas per visą kompanijos gyvavimo istoriją.