Šis renginys ir tiems, kurie nori patobulinti savo vairavimo įgūdžius: pasitreniruoti važiuoti poroje stengiantis įveikti skirtingus varžovus, išbandyti skirtingas vairavimo technikas ar pasipraktikuoti važiuoti arti kliūčių ir t.t, kas turint galu varomą automobilį ir žinant fizikos dėsnius, bee visa šito – dar ir puiki galimybė gerai praleisti laiką, pabendrauti su bendraminčiais, pasidalinti patirtimi ar jos pasisemti.
Organizatoriai pabrėžia, kad tai toli gražu ne varžybos, o tiesiog šventė, skirta visiems. Ir žiūrovams, ir dalyviams. O kalbant apie dalyviams paruoštą trasą verta paminėti, kad ji bus dviejų konfigūracijų. Viena skirta labiau pažengusiems šoninio slydimo mėgėjams, kita – pradedantiesiems, ar važiuojantiems ne tokiais galingais automobiliais. Kaip sako vienas iš renginio organizatorių Mantas Kuzmarskis, dalyviai turės iš ko rinktis.
„Paruošėme dvi trasas. Viena iš jų labai greita, smagi ir reikalaujanti pakankamai įgūdžių. Kita trasa bus skirta daugiau drifto pradedantiesiems, vairuojantiems silpnesnes mašinas. Trasa suformuota bus 300 metrų ilgio ir 40 metrų pločio aerodromo atkarpoje. Greitojoje trasoje įsibėgėti tikrai bus įmanoma. Priklausomai nuo to, kaip dalyviai „statysis“, įėjimo greitis gali siekti 120-130 km/h.“ – pasakojo M. Kuzmarskis.
„Bus ir specialių rungčių, kurios turėtų kaitinti kraują žiūrovams. Viena jų – „Kiss the wall“ zona. Čia specialūs davikliai matuos, kuris iš dalyvių praslys arčiausiai sienos jos nepaliečiant“- vieną iš pramogų atskleidė renginio organizatorius.
Pastarosiomis dienomis organizatoriai trasoje vykdo eksperimentus ir tobulina trasos konfigūraciją. Tą padaryti jiems padeda komandos „NP team“ vairuotojas Povilas Lencevičius, geriau žinomas Lenco pravarde. Trasa testuojama automobiliu BMW E30, kurio galinius ratus suka 4,4 litro darbo tūrio V8 formos variklis.
ASFA Night Matsuri įvyks jau rugpjūčio 17-ą dieną. Vakare prasidėsianti drifto šventė tęsis iki kitos dienos paryčių.