Pasibaigus kvalifikaciniams važiavimams, aršiausios kovos dėl greičiausiojo titulo prasidėjo „A-Street“ klasėje. Sau lygių neturėjo vienas iš savo klasės lyderių - Paulius Petkus su Honda Civic. Tuo tarpu visus metus jam įkandin sekęs Andrejs Golovko su mažuoju Citroen Saxo, paskutiniame Lietuvos drago čempionato etape užėmė paskutinę prizinę vietą.
Kitose klasėse siurprizų buvo mažiau. B-Modified Street“ klasėje pirmąją vietą iškovojo Justas Žilėnas su 3 serijos BMW. Nuo jo nelabai daug atsiliko ilgametis Lietuvos drago čempionato dalyvis - Mykolas Tamašauskas su Volkswagen Scirocco.
Daugiausiai žiūrovų ovacijų sulaukė PRO klasės dalyvių kovos. Šioje klasėje dalyvauja tik patys greičiausi, galingiausi ir dažniausiai - mažai ką bendro su serijiniais automobiliais turintys bolidai. Tačiau Irmanto Katino užimta trečioje vieta buvo puikus įrodymas, kad norint dalyvauti aukščiausioje lygoje, galima išsiversti ir su standartiniu mašinos kėbulu. Tikėkimės, kad kitais metais Irmanto Katino Honda S2000 pademonstruos dar geresnius rezultatus.
Tuoj tarpu dėl pirmosios vietos PRO klasėje pešėsi Giedrius Jurevičius su Fiat Topolino ir Aivaras Štikelis su BMW Altered. Tiek vienas, tiek kitas bolidas nepaliko abejingų, tačiau paskutiniame Lietuvos drago čempionate etapas greitesnis buvo Giedrius Jurevičius su Fiat Topolino.
Nuotraukų autorius :
Shumis.lt