• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmąjį birželio penktadienį baigėsi 5 dienas trukusios ralio reido lenktynės „Kazakhstan Rally“, pretenduojančios kitąmet tapti tarptautinės automobilių federacijos (FIA) organizuojamo „Cross Country Rally“ pasaulio čempionato etapu. Šiose varžybose standartiniu „Nissan Patrol“ automobiliu startavęs lietuvis Antanas Juknevičius šventė užtikrintą pergalę T2 klasėje, tuo tarpu bendrosios įskaitos nugalėtoju tapo Kazachstano sportininkas Jurijus Sazanovas, vairuojantis prototipą „Bowler Wildcat 200“.  
Daugiau nei 1500 kilometrų kopomis, smėlynais, akmenuotomis Kaspijos jūros pakrantės ir Ustyurt bei Mangystau regiono trasomis įveikę sportininkai finišą pasiekė Aktau mieste, kur jų laukė nugalėtojų pakyla ir apdovanojimų ceremonija. Greičiausias standartinių automobilių klasėje buvęs A. Juknevičius trasoje iš viso užtruko vos daugiau nei 30 valandų ir artimiausią varžovą aplenkė 2 valandomis.

Pirmąjį birželio penktadienį baigėsi 5 dienas trukusios ralio reido lenktynės „Kazakhstan Rally“, pretenduojančios kitąmet tapti tarptautinės automobilių federacijos (FIA) organizuojamo „Cross Country Rally“ pasaulio čempionato etapu. Šiose varžybose standartiniu „Nissan Patrol“ automobiliu startavęs lietuvis Antanas Juknevičius šventė užtikrintą pergalę T2 klasėje, tuo tarpu bendrosios įskaitos nugalėtoju tapo Kazachstano sportininkas Jurijus Sazanovas, vairuojantis prototipą „Bowler Wildcat 200“.  
Daugiau nei 1500 kilometrų kopomis, smėlynais, akmenuotomis Kaspijos jūros pakrantės ir Ustyurt bei Mangystau regiono trasomis įveikę sportininkai finišą pasiekė Aktau mieste, kur jų laukė nugalėtojų pakyla ir apdovanojimų ceremonija. Greičiausias standartinių automobilių klasėje buvęs A. Juknevičius trasoje iš viso užtruko vos daugiau nei 30 valandų ir artimiausią varžovą aplenkė 2 valandomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Antanas Juknevičius1


„Spaudėm, bet pasivyti profesionaliai ruoštus T1 klasės bolidus su standartiniu visureigiu – sizifo darbas. Džiaugiuosi, kad išlaikėme stabilumą ir neleidome lyderiams atsipalaiduoti“, – teigė 3-ią vietą bendrojoje įskaitoje iškovojęs lietuvis. „Šios varžybos – puiki vieta tobulinti įgūdžius tradicinių ralio reido varžybų sąlygomis. Trasos čia labai panašios į Afrikoje vykusį Dakarą – klampinantis smėlis ir stačios kopos standartiniams automobiliams yra tikras iššūkis. Tai labai geras būdas pasitikrinti savo ištvermę ir palaikyti formą iki ateinančio Dakaro ralio.“
2017-ųjų sausį startuosiantis Dakaro ralio maratonas bus jau 39-osios šio vardo lenktynės. Kitais metais ralio trasos drieksis per Argentiną, Boliviją ir Paragvajų. 2016-aisiais Antanas Juknevičius vairuodamas gamyklinį „Overdrive Hilux“ automobilį Dakaro ralio bendrojoje įskaitoje finišavo 27-oje vietoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų