Centras tokią reklamą savo „Facebook“ paskyroje pavadino nejautria ir nemano, kad tokiomis temomis galima juokauti. Be to, centras ragina „Narvesen Lietuva“ atsisakyti reklamos.
„Jei pakalbėsite su vaikais, gimusiais mišriose šeimose, jiems tokie „juokeliai“ juokingi nepasirodys. Vaikai pasakoja apie nuolat patiriamas patyčias dėl savo odos spalvos, kurią bendraamžiai sieja arba su negatyviais dalykais, arba pašiepia tokiais ar panašiais „nekaltais“ juokeliais.
Tiek suaugę, tiek vaikai dažnai nesupranta, kad išvaizda yra mišriose šeimose gimusių vaikų identiteto dalis. Pastaroji dėl ne vieną šimtmetį siekiančių rasistinių tradicijų siejama su buvimu prastesniu, ne tokiu geru kaip baltaodžiai. Tokios reklamos ir toliau skatina nejautriai, pašaipiai žvelgti į mišriose šeimose gimusius žmones bei nesuvokti istorinio konteksto“, – rašė LŽTC.
„Skatina įvairovę“
Savo ruožtu „Narvesen Lietuva“ į LŽTC pastabas atsakė atsiprašydami ir pažymėdami, kad įmonėje skatina įvairovę ir lygias galimybes.
„Norime atsiprašyti, jeigu ši reklama sukėlė abejonių. Šia reklama nesiekėme įžeisti ar sumenkinti kurios nors rasės asmenų, prisiimame atsakomybę, kad reklaminis konceptas galėjo būti suprantamas dviprasmiškai. Jau kurį laiką ši reklama yra nebenaudojama ir keičiama kita įvaizdine reklama, todėl ir minėtame prekybos centre greitu metu šios reklamos nebeliks“, – „Facebook“ rašė „Narvesen Lietuva“ atstovas.