Net ir sunkmečiu kavos išsinešti patrauklumas nenuslūgo - per 2009 m. dvigubai pardavimus išauginęs „Vero cafe“ tinklas apyvartą didino ir pernai, rašo „Verslo žinios“.
REKLAMA
REKLAMA
„Galutinių 2010 m. rezultatų dar neturiu, tačiau jie bus geresni nei užpernai. Pagyvėjimą jaučiame jau nuo praėjusių metų rudens“, - neabejoja Laima Vėželienė, bendrovės „Ex Promto“, valdančios kavinių tinklą, direktorė.
Augimą, anot jos, lėmė tinklo plėtra, efektyvumo didinimas, kai atsisakoma nepelningų taškų, o nauji atidaromi ten, kur didesni žmonių srautai.
Planavusi 2010 m. turėti 10 pardavimų taškų, nedaug vėluodama „Ex Promto“ netrukus Vilniuje atidarys dešimtą „Vero cafe“.
REKLAMA