Esame prisirišę prie mėgstamos kavos skonio
Pastaraisiais metais „Kavos Draugas“ ne tik sparčiai augo, bet ir itin didelį dėmesį skyrė savo auditorijos pažinimui bei kuo tikslesniam pirkėjų poreikių išgryninimui.
„Šiais metais atlikome ne vieną pirkėjų apklausą, kurioje mūsų klientai noriai pasidalino savo nuomone ir įpročiais. Atsižvelgę į tai, stengėmės tiek papildyti esamą asortimentą naujais produktais, tiek įdiegti naujų techninių sprendimų mūsų internetinėje parduotuvėje, taip dar labiau pagerindami klientų apsipirkimo patirtį. Atliktos apklausos parodė, kad daugiau nei 76 proc. apklaustųjų renkasi kavą pagal kavos skonį, o galutinį sprendimą pirkti lemia trys pagrindiniai dalykai: kaina, kokybė ir būtent jau pamėgtos kavos rūšis. Tai rodo, kad žmonės visgi prisiriša prie konkretaus kavos skonio, kuris siejasi su tobulu kavos ritualu namuose. Be to, vis dažniau lietuviai renkasi rūšines kavas – ši tendencija mus, kaip kavos ekspertus, tikrai džiugina!“ – pasakoja „Kavos Draugo“ įkūrėjas Aurimas Vainauskas.
Kaip rodo „Kavos Draugo“ apžvelgti duomenys, šiandien beveik 40 proc. lietuvių kavą perka vidutiniškai kas du mėnesius, o apie 20 proc. tai daro kiek dažniau – kas mėnesį. Likusi dalis kava apsirūpina pagal poreikį, kuris svyruoja nuo kelių savaičių iki pusmečio.
„Kavos nusipirkti šiandien galima daug kur, pradedant nuo internetinių parduotuvių, baigiant didžiaisiais prekybos centrais,“ – pastebi A. Vainauskas. – „Tačiau žmonės nėra linkę kiekvieną kartą išbandyti kažką naujo. Daugiau nei 60 proc. mūsų klientų nurodo, kad jų namuose dažniausiai rastume vieną ir tą pačią kavos rūšį!“
Daugiau nei kavos prenumerata
„Kavos Draugo“ įkūrėjas pasakoja, kad jam bei jo komandai galiausiai kilo natūralus klausimas: kaip klientams palengvinti kasdienybę, kad kavos namuose nepritrūktų, o tuo pačiu nereikėtų sukti galvos ir dėl kavos aparato priežiūros?
„Kavos Draugo“ pristatyta kavos prenumerata apima ne tik pasirinkto mėgstamos kavos kiekio pristatymą tiesiai į namus, bet ir papildomas naudas – nemokamas kavos aparato priežiūros priemones, asmenines konsultacijas visais kavos ir kavos aparatų klausimais, pirmenybę kavos aparato serviso darbams bei net 50 proc. nuolaidas visoms serviso paslaugoms.
„Skani kava namuose – tai ne tik pasirinktos mėgstamos kavos pupelės, bet ir tinkama kavos aparato priežiūra. Pasitelkę kavos prenumeratą, siekiame pasirūpinti viskuo, o prenumeratoriams telieka mėgautis skania kava,“ – naujiena džiaugiasi A. Vainauskas. – „Prenumeruojant sutaupoma ne tik laiko, bet ir pinigų: už kavą mokama net iki 40 proc. pigiau, tad nereikia laukti lietuvių taip pamėgtų akcijų! Prenumeratoriams kavos kainos visada žemesnės, o įsipareigojimų jokių – planą bet kada galima nutraukti ar pakeisti.“
Plačios pasirinkimo galimybės
Galima rinktis iš trijų skirtingų kavos planų: Kavos mėgėjas, Kavos tyrinėtojas ir Kavos Gurmanas. Šie planai sudaryti iš plataus „Kavos Draugo“ kavų asortimento, kuriame galima rasti tiek pirkėjų itin pamėgtas kavos linijas bei kavos mišinius iš viso pasaulio, tiek rūšines kavos pupeles iš populiariausių regionų. Prenumeratoriai kavos planą renkasi pagal individualius poreikius. Pasirinktas kavos kiekis – nuo 2 iki 4 kilogramų – prenumeratoriams pristatomas kas du mėnesius. Kavas prenumeratorius pasirenka pats, todėl planą gali sudaryti net keletas skirtingų kavos rūšių. Rodos, kad viskas apgalvota iki smulkmenų!
Kavos aparatų servisas – įvairiausių problemų sprendimas
Šiuo metu „Kavos Draugas“ turi serviso centrus Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje: čia teikiamos visos kavos aparatų priežiūros ir remonto paslaugos bei konsultuojama susidūrus su techninėmis problemomis. „Kavos Draugo“ įkūrėjas pabrėžia, kad serviso tikslas – padėti visiems ir išspręsti net pačias sudėtingiausias problemas. Per daugiau nei dešimtmetį sukaupta specialistų patirtis neleidžia nusivilti. Prenumeruojant kavą, jokių rūpesčių nebeliks net sugedus namų kavos aparatui – tereikės paskambinti „Kavos Draugo“ servisui!
Daugiau apie „Kavos Draugo“ prenumeratą skaitykite čia: www.kavosdraugas.lt/prenumerata.