Kauno keleivinio transporto bendrovė "Kautra" gali būti privatizuota už 11,11 mln. litų. Tokią kainą už 100 proc. privatizuojamų jos akcijų viešajame aukcione penktadienį (01.09) pasiūlė kol kas oficialiai neįvardijamas Lietuvos juridinis asmuo, tapęs aukciono laimėtoju.
Jis per 10 darbo dienų turi pasirašyti aukciono protokolą. Po to būtų rengiamas, derinamas ir Kauno miesto savivaldybės tarybos tvirtinamas "Kautros" privatizavimo sutarties projektas. Jį pasirašius abiem pusėms, pirkėjas per 5 darbo dienas turės sumokėti pasiūlytą kainą.
Jeigu "Kautros" privatizavimo viešojo aukciono laimėtojas nurodytu terminu aukciono protokolo nepasirašys, jis praras teisę pirkti bendrovę.
Privatizuojamų "Kautros" akcijų nominali vertė - 7,443 mln. litų. Šis privatizavimo procesas vertinamas nevienareikšmiškai, kadangi Seimas Transporto veiklos pagrindų įstatyme gruodį įteisino nuostatą, kad nuosavybės teisė į viešosios transporto infrastruktūros objektus negali būti perleista kitiems Lietuvos ar užsienio fiziniams ar juridiniams asmenims. "Kautrai" priklauso Kauno autobusų stotis. Tačiau kadangi stoties pastatas bendrovės balanse yra įvardijamas kaip administracinis pastatas, o stoties teritorija - kaip jam priklausantis sklypas, manoma, teisme dar reikėtų įrodyti, kad tai tikrai yra autobusų stotis.
Iš viso "Kautros" privatizavimo aukcione dalyvavo du juridiniai asmenys. Laimėjo pasiūlęs didesnę kainą. Pradinė Kauno įmonės akcijų kaina buvo nustatyta 10 mln. litų.
"Kautra" yra Lietuvos nacionalinės vežėjų asociacijos "Linava" ir tarptautinės Europos vežėjų asociacijos "Eurolines" narė. Privatizuojama Kauno bendrovė yra ir įgaliota firmos "Neoplan" atstovė Lietuvoje.
Įstatinis įmonės kapitalas - 7,443 mln. litų. Daugiau kaip 400 darbuotojų turinti "Kautra" per metus pasiekia apie 24 mln. litų apyvartą.
ELTA