Tarp geriausiųjų pateko ir Kauno „Žalgiris“, kuris užėmė antrąją vietą ir gavo sidabrinį apdovanojimą.
Lietuvos čempionų klubas sulaukė pagyrų už pasaulinę fanų surašymo kampaniją, prie kurios prisidėjo ir komandos rėmėjas „Utenos alus“ bei komunikacijos agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.
Kampanijos eigoje visuomenei buvo pristatytas sirgaliams skirtas specialaus leidimo alus „Žalia Balta“, o tai, pasak Eurolygos, pademonstravo puikų klubo ir komandos rėmėjo bendradarbiavimo pavyzdį.
Auksinis apdovanojimas atiteko Stambulo „Anadolu Efes“ ekipai, o trečioje vietoje liko Belgrado „Crvena Zvezda“ klubas.
Trys laureatai sulaukė daugiausiai kolegų balsų tarp šešių finalininkų, kuriuos atrinko Eurolygos vadovai. Visi Eurolygos ir Europos taurės klubai galėjo pateikti savo paraiškas, kuriose turėjo pristatyti geriausią sezono marketingo idėją.
Praėjusį sezoną „Žalgiris“ sidabrinio apdovanojimo buvo sulaukęs už atnaujintą internetinę televiziją „Žalgiris TV“, kuri pavertė komandą dar patrauklesne viešojoje erdvėje.