Daugiau apie tai – TV3 žiniose.
Bėgiais, kuriais retkarčiais vežami įvairūs kroviniai į gamyklas, dabar rieda pilnutėlis keleivių traukinys. Pernai išbandę trumpą maršrutą bėgiais nuo Geležinkelio stoties iki „Drobės“ fabriko Žemuosiuose Šančiuose, šiemet organizatoriai smalsuoliams pasiūlė unikalią kelionę, gerokai ilgesnę, bėgiais pasiekti net Aleksotą.
„Mes pirmą kartą važiuojame maršrutu Kauno geležinkelio stotis, Drobės fabrikas, aerodromas, Kauno geležinkelio stotis“, – sako „LTG Link“ pardavimų projektų vadovas Andžejus Keso.
Keliautojai traukiniu aplankė vidines gamyklų teritorijas, tarsi tuneliu pravažiavo tankiai sužėlusį mišką, užsuko į Fredą, žvilgtelėjo į žydų kapines ir pakilę į kalną įriedėjo tiesiai į Aleksote esantį Dariaus ir Girėno aerodromą.
Kauniečiai džiaugiasi tokia proga geriau žinti miestą:
„Seniai gyvenanti Kaune, bet kad aš į Aleksoto aerouostą atvyksiu traukiniu, tai aš gyvenime netikėjau.“
„Pamatai miestą visai iš kitos pusės, nes visada važiuoji arterinėm Kauno gatvėm, o čia matai, kas vyksta šalia tų gatvių, tie kiemai, visai kitas vaizdas ir labai įdomu.“
„Pro žydų kapines, per mišką. Nežinojau, kad yra tokios vietos Kaune.“
Tenka stabdyti eismą, koreguoti bėgius
Keliautojai sako, įspūdžių pro traukinio langą stebint nematytas vietoves gausu, nustėrę ir neįprastose vietose traukinį išvydę praeiviai, vairuotojai ar gamyklų darbininkai.
„Labai smagu ir įspūdinga, ir žmonės keliuose pravažiuodami mojavo, tai ir kauniečiams, ir Kauno svečiams buvo didelis įspūdis.“
„Įdomios tos kelionės, ir daugiau reikia, ypač pensininkam, kur jau 82 metai, tai ypatingai smagu.“
O suplanuoti tokią kelionę iššūkis – tenka stabdyti eismą ar net keisti bėgių plotį ar koreguoti kryptį, kad traukinys galėtų saugiai važiuoti.
„Keleiviniai riedmenys šiaip nevažinėja tais maršrutais, ir kad važiuoti šiuo maršrutu, reikia daug pasiruošti. Įvertinti kelių struktūrą, įvertinti, ar riedmenys tvarkingi, išlipimas įlipimas, yra nesaugomų pervažų, kur mes samdome apsaugos darbuotojus, kad stabdytų automobilius, kad viskas būtų gerai“, – pasakoja „LTG Link“ pardavimų projektų vadovas.
Bilietus išgraibstė iškart
Anot išskirtines ekskursijas organizuojančių gidų, žmonės vis dažniau ieško naujų patirčių ir tikisi įdomių istorijų.
„Būtent tas uždarumo efektas, kad negali dažnai pakliūti į tam tikrus pastatus, negali pravažiuoti bėgiais, kirsti Veiverių gatvę ar užvažiuoti per geležinkelio tiltą iš lėto, tai vilioja“, – teigia gidas Algimantas Grigas.
Tad vos paskelbus apie tokią neįprastą ekskursiją, bilietus išgraibstė kone per dieną.
„Žmonės pamiršta dalis miesto, kurios yra nenaudojamos. Tai industrinės, paveldo, pramoninės teritorijos. Šiandien su traukiniu mes važiuojame per tas vietas kaip savo atminties užkaborius. Tai nėra pramoga dėl pramogos, kadangi keliaudam itraukiniu, mes susipažįstame su istorija vietos“, – kalba gidas.
Keliauti išskirtiniu maršrutu Kaune traukiniu laimė nusišypsojo maždaug 100 smalsuolių.
Daugiau apie tai sužinokite vaizdo reportaže, esančiame straipsnio viršuje.
O kavianski tai jau patenkinti tikriausiai- savo miestuką naujai pamatė....einu- nusprogsiu iš pavydo.....
O debilavoti merai Vilniuje tiek ir tesupranta, kad pasiūlyti žmonėms segvėjus už 30 gabalų, šviesoforus žiedinėse sankryžose, susiaurintas gatves ir medžius vidury gatvės...ir dar vamzdį ant Neries kranto su sklepuku bulvėms vidury miesto Lukiškių aikštėje.....debilai- ko iš jų gali laukti, leftistiniai liberastai, supranti.