„Kai įlįsti į žmonių sąmonę tradicinėmis priemonėmis sunku, mes pasirinkome netradicinį kelią. Internete surastas originalias komentatorių mintis perkėlėme ten, kur jas gali matyti visi pėstieji – prie pėsčiųjų perėjų. Tikimės, kad tokiu būdu atkreipsime žmonių dėmesį ir jie, prieš žengdami į pėsčiųjų perėją, bus atsargesni“, - teigė Kauno vicemeras Povilas Mačiulis.
![Netradicinis Kauno sprendimas: į pėsčiuosius kreipėsi interneto komentatorių lūpomis (nuotr. Kauno savivaldybės) 1](https://static3.inspektorius.lt/static.php?v=4.2.6.98&t=cr&s=800x600&m=4&f=/Uploads/UGallery/photos/8a/3b/a0/1c/8a3ba01c6251e02d68c3aef9d6d574c3.jpg)
![Netradicinis Kauno sprendimas: į pėsčiuosius kreipėsi interneto komentatorių lūpomis (nuotr. Kauno savivaldybės) 2](https://static2.inspektorius.lt/static.php?v=4.2.6.98&t=cr&s=800x600&m=4&f=/Uploads/UGallery/photos/62/f9/a8/9b/62f9a89bb8554a081df5e31c9e435392.jpg)
![Netradicinis Kauno sprendimas: į pėsčiuosius kreipėsi interneto komentatorių lūpomis (nuotr. Kauno savivaldybės) 3](https://static2.inspektorius.lt/static.php?v=4.2.6.98&t=cr&s=800x600&m=4&f=/Uploads/UGallery/photos/4c/64/be/46/4c64be46d3b41a075b99177635e8c4cf.jpg)
![Netradicinis Kauno sprendimas: į pėsčiuosius kreipėsi interneto komentatorių lūpomis (nuotr. Kauno savivaldybės) 4](https://static2.inspektorius.lt/static.php?v=4.2.6.98&t=cr&s=800x600&m=4&f=/Uploads/UGallery/photos/b5/30/82/1f/b530821f19360d3f816a614eb73ab9cf.jpg)
26-ių pavojingiausių miesto pėsčiųjų perėjų prieigose buvo dažais išpurkštos 52 trumpos interneto komentatorių citatos, nukreiptos į pėsčiuosius. Visos citatos buvo surastos naujienų portalų ir socialinių tinklų diskusijose.
„Daugelyje atvejų pėstieji per perėjas vaikšto kaip per koridorių namuose eidami iš kambario į virtuvę“, - ši internete surasta kaunietės Lenos mintis atsirado prie pėsčiųjų perėjos, esančios Radvilėnų plente.
„Didesnė dalis pėsčiųjų, nukentėjusių eismo įvykiuose į juos patenka eidami pėsčiųjų perėja. Labai svarbu nuolat atkreipti pėsčiųjų dėmesį, kad nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos negali suteikti absoliutaus saugumo, jei nesisaugosime patys. Prieš įžengdamas į pėsčiųjų perėją, pėsčiasis turėtų įsitikinti, kad prie perėjos artėjančio automobilio vairuotojas jį pastebės ir turės galimybę laiku sustabdyti automobilį“, – teigė savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
2016 metais Kaune iš viso sužeista 200 pėsčiųjų, iš kurių 118 nukentėjo pėsčiųjų perėjose. Per praėjusius metus miesto gatvėse žuvo 7 pėstieji (iš jų 4 pėsčiųjų perėjose). Kauno miesto savivaldybė, siekdama ženkliai sumažinti šią nelinksmą statistiką, per šiuos metus ketina ryškia LED šviesa apšviesti 300 perėjų, o 30 nereguliuojamų pėsčiųjų perėjų įrengti šviesoforus.