• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmą kartą per keletą dešimtmečių Kauno miesto savivaldybė paskelbė miesto prekės ženklo ir šūkio sukūrimo konkursą.

REKLAMA
REKLAMA

„Šio konkurso tikslas - sukurti Kauno miesto prekės ženklą ir šūkį, kurie turi kurti ir palaikyti patrauklaus miesto įvaizdį, palankų turizmo, verslo ir investicijų plėtojimui, išryškinti miesto dinamiškumą, inovatyvumą, kūrybiškumą, modernumą, akademiškumą, verslumą, skatinti atvykstamąjį ir vietinį turizmą bei didinti miesto konkurencingumą“, - sakė miesto mero pavaduotojas Povilas Mačiulis.

REKLAMA

Anot jo, miestų bei regionų tarpusavio konkurencijos sąlygomis siekiant pritraukti potencialių investuotojų, naujų gyventojų ir turistų, būtina išskirti miesto ženklą ir šūkį. Tai padėtų miestui konkuruoti ir tuo pat metu formuoti savo įvaizdį ir kelti prestižą. Visi miestai stengiasi būti pastebėti, tačiau sėkmės sulaukia tie, kurie sugeba atrasti savo vietą ir atpažinti tai, kas juos išskiria iš kitų. Stiprus ir įtaigus prekės ženklas suteikia miestui pranašumo. Prekinį ženklą galima suvokti kaip sąsają tarp vartotojo ir reklamuojamos vietovės. Kuo sąsaja lengviau suvokiama, tuo vartotojui paprasčiau jį atpažinti, o atpažinus maloniau „vartoti produktą“.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak konkurso rengėjų, miesto prekės ženklui ir šūkiui iškelti tokie kriterijai, kaip skaitomumas ir suprantamumas tarptautiniame kontekste, įsimintinumas, originalumas ir išskirtinumas. Pagal konkurso sąlygas, ženkle kaip pagrindinis akcentas nenaudotina miesto heraldika, turi būti vengiama vieno objekto dominavimo. Būtinas puikus ženklo komponavimo su šūkiu sprendimas lietuvių ir anglų kalbomis, atlikimo profesionalumas, kūrybiškumas ir meniškumas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Toks konkursas - ne vienkartinė idėja, o projekto „Kauno miesto savivaldybės ilgalaikio 2005-2015 m. strateginio plano ir 2010-2012 m. strateginės veiklos plano atnaujinimas“ dalis. Konkurso pagrindu parengta sektorinė miesto įvaizdžio strategija. Čia yra siūlomos rinkodaros priemonės miesto žinomumui didinti, įvaizdžiui formuoti ir miesto identitetui stiprinti. Viena iš priemonių, įvardintų strategijoje, ir yra miesto prekės ženklo ir šūkio sukūrimas.


REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų