• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kauno savivaldybės taryba antradienį nusprendė pabranginti ilgesnių nei 13 metrų laivų švartavimąsi prie krantinių ir stovėjimą, kai laivas iškeliamas ant kranto.

Kauno savivaldybės taryba antradienį nusprendė pabranginti ilgesnių nei 13 metrų laivų švartavimąsi prie krantinių ir stovėjimą, kai laivas iškeliamas ant kranto.

REKLAMA

Miesto politikams pritarus didesniems įkainiams, 13–14 metrų laivams švartavimas kainuos 1490 eurų už pusmetį ir 1990 eurų už metus švartavimo arba laivo statymo ant kranto.

14–15 metrų laivams rinkliava atitinkamai sieks 1990 ir 2950 eurų, ilgesniems nei 15 metrų – 2450 ir 3950 eurų.

Iki šiol vieno dydžio rinkliava buvo taikoma visiems laivams nuo 12 metrų – 990 eurų pusmečiui ir 1090 eurų metams. Tokio dydžio mokestis liks galioti 12–13 metrų ilgio laivams.

Be to, kaip antradienio tarybos posėdyje pristatė savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius, siūloma įtraukti papildomus kriterijus pusmečio ir metų švartavimui, priklausančius nuo laivo užimamo ploto.

REKLAMA
REKLAMA

„Šis pakeitimas susijęs su tuo, kad atsiranda infrastruktūra, galinti priimti ir platesnes transporto priemones. Dėl to siūlome įtraukti papildomus punktus“, – pažymėjo M. Matusevičius.

REKLAMA

Sprendimą su rengėjų pataisa Kauno politikai priėmė bendru sutarimu, jis įsigalioja iš karto.

Kaip BNS nurodė M. Matusevičius, mažesnis įkainis, kai 35 eurai dauginami iš laivo užimamo ploto, bus taikomas pusmečio švartavimui, 40 eurų tarifas – metų švartavimui ir statymui ant kranto.

Už laivo švartavimą ar statymą ant kranto parai ar trumpiau rinkliava išliks 50 eurų.

Mokestis bus renkamas teritorijoje Kauno marių Neptūno įlankoje ir šiauriau jos.

Šiame plote, adresu R. Kalantos gatvė 130, Kauno savivaldybės taryba antradienį nusprendė steigti Neptūno įlankos vardu pavadintą pramoginės paskirties vidaus vandenų uostą.

REKLAMA
REKLAMA

Politikai patvirtino naujo uosto nuostatus ir pavedė savivaldybės administracijos direktoriui organizuoti uosto registravimo procedūras. Pirmą miesto įsteigtą uostą paskirta valdyti biudžetinei įstaigai „Parkavimas Kaune“.

Kaip M. Matusevičius anksčiau sakė BNS, ilgųjų laivų Kaune yra vienetai, todėl savivaldybė „tiki, kad didžiosios daugumos poreikį patenkins Neptūno įlankos infrastruktūra“.

Jeigu tarifai netenkins, pasak Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo, laivai galės švartuosis kituose uostuose.

Dar vieną uostą Kauno Raudondvario plente, taip pat keleivines prieplaukas Vilijampolėje ir prie Kauno marių, Marvelės krovininę prieplauką valdo Vidaus vandens kelių direkcija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų