Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Automano kolektyvas beprotiškai mėgsta klasikinius automobilius, ypač skoningai patobulintus, kurie išsiskiria iš minios. Vienas iš tokių yra šis "Datsun 510", kuris buvo gaminamas nuo 1968 iki 1973 metų.
Bent jau tuo laikotarpiu šis "Datsun" buvo vadinamas varguolio "BMW". Kodėl? Nes automobilio kūrėjai žvalgėsi į Europietiškus sedanus, o tiksliau į "BMW 1600-2". Japonams taip stipriai imponavo senojo žemyno sedanai, jog į šį "Datsun" sumontavo SOCH tipo variklį, kuris buvo ir "BMW", MacPherson tipo važiuoklę, kaip ir "BMW".
Visgi, laikui bėgant "BMW" tapo klasikinių automobilių kolekcionierių žaisliuku, o "Datsun" puikiai "sulipo" jaunesnei auditorijai. Geras to pavyzdys yra šis gražuolis.
Automano kolektyvas beprotiškai mėgsta klasikinius automobilius, ypač skoningai patobulintus, kurie išsiskiria iš minios. Vienas iš tokių yra šis "Datsun 510", kuris buvo gaminamas nuo 1968 iki 1973 metų.
Bent jau tuo laikotarpiu šis "Datsun" buvo vadinamas varguolio "BMW". Kodėl? Nes automobilio kūrėjai žvalgėsi į Europietiškus sedanus, o tiksliau į "BMW 1600-2". Japonams taip stipriai imponavo senojo žemyno sedanai, jog į šį "Datsun" sumontavo SOCH tipo variklį, kuris buvo ir "BMW", MacPherson tipo važiuoklę, kaip ir "BMW".
Visgi, laikui bėgant "BMW" tapo klasikinių automobilių kolekcionierių žaisliuku, o "Datsun" puikiai "sulipo" jaunesnei auditorijai. Geras to pavyzdys yra šis gražuolis.