Suaktyvėja vyresni internautai
Palyginus šventes ir gruodžio mėnesį apskritai, matoma, kad ryškiausiai, aštuntadaliu, internete padidėjo vyresnės nei 45 metų auditorijos dalis. Labiausiai, daugiau nei trečdaliu, per Šv. Kalėdas sumažėjo 7-14 m. vaikų dalis. Be to, gruodžio 24-26 dienomis interneto svetainėse daugiau lankėsi vyriška auditorija – tai vienas iš retų atvejų, kuomet vyrų dalis Lietuvos portaluose lenkė moterų dalį.
Kalėdų dienomis prisėsti prie kompiuterio buvo linkę mažesnes pajamas turintys internautai, o vartotojai, kurių asmeninės pajamos buvo didesnės nei 1801 Lt (522 €), per 2014 m. šventes naršė mažiau.
Duomenys rodo, kad polinkis leisti laiką internete taip pat priklauso nuo išsilavinimo. Per šventes labiausiai padidėjo vidurinį (įskaitant nebaigtą arba specialųjį) išsilavinimą turinčių internautų dalis.
Ypatingo susidomėjimo sulaukė pažinčių svetainės ir socialiniai tinklai – laiko dalis svetainėse draugas.lt, one.lt ir ieskok.lt buvo didesnė nei kitais laikotarpiais gruodžio mėnesį. Šv. Kalėdų laikotarpiu šioms trims svetainėms teko aštuntadalis (13,36%) viso matuojamose svetainėse praleisto laiko. Palyginimui, vertinant visą gruodžio mėnesio statistiką, minėtiems portalams teko dešimtadalis (9,73%) naršymui skirto laiko.
Per šventes itin paklausios tapo ir orų prognozės, joms svetainėje gismeteo.lt skirta perpus daugiau laiko.