Anot pacientų – vizitai turi būti ilgesni.
„Ką jūs, mažiausiai dvidešimt minučių, mažiausiai. Man daleiskim norisi ir pabendrauti, ir pasiguosti, ir gauti ne tik kad man receptus išrašytų, bet ir patarimus kažkaip, visgi šeimos gydytoja. Yra problemų, kurias tiesiog privalai su gydytoju aptarti“, - tvirtina pacientė Nina Vachman.
Ir ne tik šeimos gydytojai užkrauti popierizmu. Medikų profsąjunga sako kasdien sulaukianti skundų ir iš kitų specialistų.
Sveikatos apsaugos ministerija pacientų skundams ir medikų pasiaiškinimams kurčia. Teigiama, jeigu problema ir yra kai kuriose gydymo įstaigose, tai greičiausiai tik todėl, kad įstaigų vadovai nemoka suorganizuoti darbo taip, kad vienam pacientui galima būtų skirti ir dvidešimt minučių, ir keturiasdešimt, o kartais net ir pusvalandį. Neva tvarkytis savarankiškai leista kiekvienai įstaigai, suderinusiai sprendimus su gydymo taryba. Priduriama, išspręsti galima ir didžiausią problemą - dokumentų pildymo.
Ministerija nedrąsiai žada, esą gal dar ir šiemet, o gal kitais metais bus daugiau pagalbinių darbuotojų. Tad dokumentų pildymą perims pirmiausia slaugytojos, va tada daugiau laiko pacientams galės skirti gydytojos.
Plačiau apie tai – TV3 reportaže.