„Būtų sunku įvardyti vieną problemą. Jų gali būti visas spektras. Neretai būna taip, kad jei užlopai lopą, tai nereiškia, kad dėl to pagerėja šalia esančio asfalto kokybė. Ji tikrai nepagerėja. Geriau yra tik tiek, kad užlopyta duobė.“
„Kelių pramonėje yra manoma, kad bitumas turi tendenciją keistis. Ne visada naftos gamyklos naudoja tą pačią žaliavą, ne visada tas produktas būna identiškas, tokie dalykai gali turėti įtakos taip pat“, - aiškino E. Peleckas.
Pašnekovas nėra linkęs ieškoti kaltų, kas galėtų prisiimti atsakomybę už nekokybiško asfalto gamybą. Jo teigimu, bausti nereikia nei kelininkų, nei naftos perdirbimo gamyklų.
„Aš neplakčiau Lietuvos kelininkų prie sienos, nes Lietuvoje yra tendencingas požiūris į kelių tiesimą ir tas technologijas. Bendraujant su kaimynais kelininkais, pavyzdžiui, latviais, pastebime, kad mūsų požiūris yra novatoriškesnis.“
„Jei tik mūsų finansai leistų, mes viską darytume su modifikuotu bitumu, kuris naudojamas net Japonijoje dviračių takuose. Tuomet turėtume daug kokybiškesnes dangas. Bet finansai apriboja viską“, - „Žinių radijo laidoje „Verslo ritmu“ sakė verslininkas.
E. Peleckas neabejoja, kad ateityje bitumo, naudojamo asfalto gamybai, kokybė dar prastės ir be cheminių priedų kokybiško asfalto kelininkams pagaminti nebepavyks visai. Verslininkas žada plėsti cheminių priedų asfalto gamybai tiekimo verslą ieškodamas naujų chemikalų asfaltui stiprinti.
„Naftos kompanijos stengiasi paimti iš naftos kuo daugiau lengvesnių, brangesnių, jiems pelningesnių naftos produktų, o ne bitumą“, - konstatavo faktą E. Peleckas.