Investicinių bankų pateikiami duomenys retai kada būna įkandami nedirbantiems finansų sektoriuje, rašo qz.com. Tačiau bankas „GP Bullhound“ nusprendė pakeisti šią tendenciją ir pateikė statistiką, kuri suprantama kiekvienam, turinčiam interneto ryšį.
Skaičiuojama, kad 2012 metais, kiekvieną minutę į socialinį tinklą „Facebook“ būdavo patalpinama 208 tūkst. nuotraukų – tai reikštų, kad visi Šiaulių apskrities gyventojai keltų po nuotrauką kas minutę. Visus metus be pertraukos. Tuo tarpu populiarioji vaizdo įrašų transliavimo platforma „Youtube“ iškraipo laiko suvokimą. Per vieną minutę į „Youtube“ darbines stotis užtvindo 30 valandų įrašų. Nuo nevykusių paauglių pokštų iki JAV prezidento kalbos.
Tuo tarpu didžiausia paieškos sistema „Google“ dirba dar intensyviau – kiekvieną minutę pateikiama net 3,5 mln. užklausų. Tai reiškia, kad per parą „Google“ sulaukia daugiau nei 5 mlrd. užklausų.
Tačiau internete žmonės ne tik linksminasi, bet ir prekiauja – pavyzdžiui viena didžiausių internetinių parduotuvių planetoje „Amazon.com“ 2012 metais prekybos variklį suko 108 tūkst. JAV dolerių (275 tūkst. litų) per minutę tempu. Kitaip tariant „Amazon.com“ per minutę suprekiauja tiek, kiek vidutinį atlygį gaunantis lietuvis uždirba per beveik 13 savo gyvenimo metų.
Lyginant 2012 ir 2013 metų duomenis aiškiai pastebima tendencija, kad vis daugiau žmonių naudojasi socialiniais tinklais ir paslaugomis, kaip apsipirkinėjimas e-parduotuvėse.
Skaičiuojama, kad per pastaruosius metus daugiausia paaugo neseniai akcijų prekybą pradėjęs socialinis tinklas „Twitter“ – šio populiarumas, matuojant žinutėmis, per metus išaugo net 2,5 karto.
Kas internete nutinka per minutę (nuotr. Gamintojo)
Qz.com teigimu, augantys skaičiai rodo, kad vis daugiau žmonių turi prieigą prie interneto. Tai patvirtina ir statistiniai duomenys – per metus, žmonių, turinčių priėjimą prie informacinio vandenyno skaičius pasaulyje padidėjo iki 38,8 procento. Gera žinia ir ta, kad per vienerius metus interneto sparta ūgtelėjo 17 procentų.
Vis daugiau ir daugiau žmonių naudojasi interneto paslaugomis, o tai reiškia bent jau du dalykus – daugiau kvailų video su kačiukais ir kaip ant mielių augsiantį interneto verslininkų pelną.