Kuriant naująją „Max Factor“ reklaminę kampaniją sumanyta atgaivinti kelis populiariausius, klasika tapusius praėjusio amžiaus įvaizdžius, kiekvieną iš jų pritaikant šių laikų moteriai. Šia kampanija norima paskatinti viso pasaulio moteris įkvėpimo kasdieniams makiažams ieškoti ne tik tuose įvaizdžiuose, kuriuos savo aplinkoje jos mato dabar, bet atsigręžti ir į karaliavusius praėjusiame amžiuje, tačiau vis dar taip pat populiarius iki šių dienų, laikui nepavaldžius.
„Max Factor“ yra žinomas kaip vienas populiariausių ir sėkmingiausių grožio prekių ženklų visame pasaulyje. Didelė dalis šio prekės ženklo istorijos susijusi su Holivudu ir kino industrija, mat 1909-aisiais kompaniją įkūręs kosmetikos gamintojas „Max Factor“ savo karjerą pradėjo būtent kurdamas makiažus kino aktoriams. Todėl dabartinis sumanymas naujojoje reklaminėje kampanijoje atgaivinti populiarius praėjusio amžiaus kino žvaigždžių, aktorių ir popkultūros ikonų įvaizdžius yra labai natūralus ir dera su šimtamete kompanijos istorija.
„Priklausau tarptautinei „Max Factor“ vizažistų komandai ir nepaprastai džiaugiuosi, kad galėjau tapti šios įspūdingos kampanijos dalimi. Gavome užduotį šiuolaikiškai pažvelgti į populiarius praėjusio amžiaus skirtingų dešimtmečių įvaizdžius. Į vieną visumą net 20-ies meistrų iš viso pasaulio pasiūlytas makiažo interpretacijas sujungė mūsų kūrybinio dizaino vadovė, viena žinomiausių vizažisčių pasaulyje Pat McGrath. Galiausiai mūsų visų bendrą darbą dabar galite matyti ant Gwyneth Paltrow veido“, – sako pagrindinis „Max Factor“ visažistas Lietuvoje A. Juodiškis.
Pirmasis įvaizdis, kurį pristato kompanijos meistrai, įkvėptas praėjusio amžiaus aštuntojo dešimtmečio herojės – amerikiečių aktorės Farrah Fawcett. Klasikinis aštuntojo dešimtmečio makiažas ant aktorės Gwyneth Paltrow skruostikaulių atgimė ryškiais bronziniais atspalviais, jį sustiprina itin išraiškingos blakstienos. Ir tai tik vienas iš penkių įvaizdžių, kuriuos šiuolaikiškai interpretavo „Max Factor“ meistrai. Likę keturi vienu metu visame pasaulyje bus pristatyti ateinantį pavasarį.
Gwyneth Paltrow naujausiai kompanijos reklaminei fotosesijai pasirinkta todėl, kad yra puikus modernios moters pavyzdys: jai puikiai pavyksta vienu metu suderinti daugybę skirtingų vaidmenų tiek asmeniniame gyvenime, tiek filmavimo aikštelėse. Visoms šioms skirtingoms situacijoms ji puikiai priderina ir savo įvaizdį.
Vizažistas Aurimas Juodiškis daugiau kaip dvejus metus gyvena ir dirba Dubajuje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, iš jų prireikus skrenda į Lietuvą ar kitas šalis, kuriose atstovauja „Max Factor“. Fotosesija su Gwyneth Paltrow vyko JAV, Niujorke. Jos metu su viena žymiausių pasaulio aktorių atskirai fotografavosi net 20 kompanijos vizažistų iš viso pasaulio.