• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Į automobilius montuojamų variklių galia per pastaruosius 20-30 metų išaugo kelis kartus. Anksčiau į kompaktinės klasės hečbeką buvo montuojami 50 - 150 arklio galių išvystantys motorai, tuo tarpu šiuolaikiniai tos pačios klasės modeliai neapsieina be 115 - 300 arklio galių.
Britiškos „Auto Bild“ žurnalo versijos „Auto Express“ redakcija nusprendė į vieną vietą atvežti keletą skirtingų modelių ir pasižiūrėti ar prieš kelis dešimtmečius gaminti automobiliai labai stipriai atsilieka nuo naujutėlių, ką tik iš gamyklos išriedėjusių modelių.
Pirmoji dvikova : Pirmos kartos „Golf GTI“ ir septintos kartos „Golf GTI“.

Į automobilius montuojamų variklių galia per pastaruosius 20-30 metų išaugo kelis kartus. Anksčiau į kompaktinės klasės hečbeką buvo montuojami 50 - 150 arklio galių išvystantys motorai, tuo tarpu šiuolaikiniai tos pačios klasės modeliai neapsieina be 115 - 300 arklio galių.
Britiškos „Auto Bild“ žurnalo versijos „Auto Express“ redakcija nusprendė į vieną vietą atvežti keletą skirtingų modelių ir pasižiūrėti ar prieš kelis dešimtmečius gaminti automobiliai labai stipriai atsilieka nuo naujutėlių, ką tik iš gamyklos išriedėjusių modelių.
Pirmoji dvikova : Pirmos kartos „Golf GTI“ ir septintos kartos „Golf GTI“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Antroji dvikova : „Ford Fiesta XR2“ prieš „Ford Fiesta ST“.



Trečioji dvikova : Pirmos kartos „Mazda MX-5“ ir naujausioji kompaktiško kabrioleto interpretacija.



Ketvirtoji dvikova : „Opel Kadett GSI“ ir „Opel Astra OPC“. D.Britanijoje šie modeliai dėvi „Vauxhall“ markės logotipus.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų