Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiekvieną kartą, kai atsiverčiame spaudos pranešimą apie kokį nors naują automobilį, jame dažniausiai vartojamos frazės yra - „geresnis, kokybiškesnis, pranašesnis už savo pirmtaką.“
Teoriškai, nauji automobiliai yra pranašesni prieš 30 ar 40 metų pagamintus automobilius. Jie turi galingesnius variklius, jie būna patikimesni, jie geriau valdosi. Jeigu kalbėtume apie „Nissan Micra“, tai būtų visiška tiesa, tačiau kai kalbame apie dviejų skirtingų laikotarpių „Chevrolet Camaro“, daugelis automanų greičiausiai pasirinktų senesnįjį modelį.
Daugelį automanų sužavėtų senojo modelio išvaizda, charizma. Tuo tarpu techninės charakteristikos nebūtų tokios svarbios, juk viską atperka automobilio sukeliamos emocijos.
Vis dėlto, amerikiečiai gali kreiptis ne į vieną specialistą, kuris gali 1969 metų gamybos „Camaro“ modernizuoti. Tokiu būdu senasis modelis ne tik nenusileis naujam, bet ir kai kuriose srityse bus pranašesnis.
Puikus to pavyzdys galėtų būti štai šios drago lenktynės tarp 1969 ir 2015 metų gamybos „Chevrolet Camaro“. Senesnis modelis turi 1200 arklio galių išvystantį motorą, o naujesnis išsiskiria 1300 arklio galių jėgainę.
Kiekvieną kartą, kai atsiverčiame spaudos pranešimą apie kokį nors naują automobilį, jame dažniausiai vartojamos frazės yra - „geresnis, kokybiškesnis, pranašesnis už savo pirmtaką.“
Teoriškai, nauji automobiliai yra pranašesni prieš 30 ar 40 metų pagamintus automobilius. Jie turi galingesnius variklius, jie būna patikimesni, jie geriau valdosi. Jeigu kalbėtume apie „Nissan Micra“, tai būtų visiška tiesa, tačiau kai kalbame apie dviejų skirtingų laikotarpių „Chevrolet Camaro“, daugelis automanų greičiausiai pasirinktų senesnįjį modelį.
Daugelį automanų sužavėtų senojo modelio išvaizda, charizma. Tuo tarpu techninės charakteristikos nebūtų tokios svarbios, juk viską atperka automobilio sukeliamos emocijos.
Vis dėlto, amerikiečiai gali kreiptis ne į vieną specialistą, kuris gali 1969 metų gamybos „Camaro“ modernizuoti. Tokiu būdu senasis modelis ne tik nenusileis naujam, bet ir kai kuriose srityse bus pranašesnis.
Puikus to pavyzdys galėtų būti štai šios drago lenktynės tarp 1969 ir 2015 metų gamybos „Chevrolet Camaro“. Senesnis modelis turi 1200 arklio galių išvystantį motorą, o naujesnis išsiskiria 1300 arklio galių jėgainę.