• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prekybos tinklų boikotas oficialiai baigėsi praėjusią savaitę ir netgi su trenksmu. Štai savaitgalį kai kur paskelbus iki 40 procentų akciją, žmonės į parduotuves plūdo tarsi per didžiąsias metų šventes. Pirkėjai netgi būriavosi prie parduotuvių ir pritrūko laisvų vežimėlių prekėms susikrauti. 

Prekybos tinklų boikotas oficialiai baigėsi praėjusią savaitę ir netgi su trenksmu. Štai savaitgalį kai kur paskelbus iki 40 procentų akciją, žmonės į parduotuves plūdo tarsi per didžiąsias metų šventes. Pirkėjai netgi būriavosi prie parduotuvių ir pritrūko laisvų vežimėlių prekėms susikrauti. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vilnietė Rasa, savaitgalį išvydusi didžiausias eiles prie kasų, sako nusivylusi, mat po trijų dienų boikoto iš žmonių solidarumo neliko nė kvapo.

REKLAMA

„Kad po trijų dienų to boikoto visi kai sulėkė čia... tai parduotuvėms dar didesnis pelnas negu per tas tris dienas, kai to pelno nebuvo. Tai jei ir dabar neitų į tą parduotuvę tiek daug...o ne taip kad iškart puola, eilės didžiausios, čia tuština viską....“, - mintimis dalijosi moteris.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu prekybos tinklai džiaugiasi. Nors boikoto dienomis žmonių srautas buvo keliais procentais mažesnis, savaitgalį pirkėjų priskaičiuota kelis kartus daugiau nei įprastą dieną.  

„Praktiškai jau nuo penktadienio pirkėjai sugrįžo į parduotuves. Ir penktadienį jų buvo gausu, prekyba labiau priminė šventinę, kai žmonių buvo daug. Gausiai buvo ir akcijų, ir nuolaidų. Ir pilietinių iniciatyvų nebuvo juntama“, - pareiškė „Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renata Saulytė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kiti gi prekybininkai įvertinę visos savaitės rezultatus tikina – esą boikotas nei pardavimų, nei apyvartos nesumažino. O, priešingai, jam pasibaigus, priviliojo dar daugiau pirkėjų.

Kalbinti žmonės abejoja, ar boikoto akcija gali paveikti prekybos centrus ir šiuos priversti sumažinti maisto produktų kainą. Tačiau pripažįsta tokią idėją vis tiek palaikantys.

Tuo tarpu socialiniuose tinkluose žmonės dalijasi nuomonėmis, kad greitu laiku į rinką atėjus naujam žaidėjui, prekybos centrai bus priversti mažinti kainas.

Plačiau apie tai – TV3 reportaže.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų