„Dynami:t Energy“ komandai „Eneos 1000km“ lenktynių kvalifikacija baigėsi visai ne taip, kaip buvo planuota, parodytas tik 37 rezultatas iš 42 joje važiavusių dalyvių. Negana to, „BMW M3“ automobilis apgadintas. Tik grįžęs į komandos garažą Mantas Matukaitis vyriškai pripažino savo kaltę dėl išslydimo iš trasos.
„Truputį perspaudžiau. Posūkyje link Kretingos važiuodamas antru bėgiu per stipriai spustelėjau akceleratorių ir nuslydo galas. Siauroje trasos vietoje nespėjau jo sugaudyti ir padariau suktuką į žoles. Problema, matyt, slypėjo patirties trūkume: prieš pat kvalifikaciją pakeitėme diferencialą, skyrėsi automobilio pavarų perdavimai, nespėjau prie jų prisitaikyti ir per daug optimistiškai paspaudžiau,“ – pasakojo Mantas.
Jis pripažino, kad pakeitęs kolegą Tadą Aganauską išvažiavo tuščią trasos ruožą, kur galėjo spausti nieko netrukdomas. Juk Tadas važiavo kvalifikacijos pradžioje, mėsmalėje tarp kitų 42 dalyvių 2,7 km ilgio nesiekiančioje trasoje.
Incidentas įvyko dar nė nepradėjus greito rato, apšilinėjant, pratinantis prie automobilio. Kvalifikacijoje spėtas parodyti laikas net dviem sekundėm lėtesnis už tą, kurį greičiausias komandos vairuotojas rodė treniruočių metu.
Automobilis apgadintas nestipriai, tik kosmetiškai, tad mechanikai neilgai trukę lopant sulaužytus bamperius galės ramiai ilsėtis prieš rytojaus didįjį startą. Aišku, kad apsidrausti, bus patikrinti ir kiti nukentėti galėję mazgai.
Komandos atstovai sako norėję ir galėję startuoti iš vidurio, tačiau rytoj lenktynes teks pradėti rikiuotės pabaigoje, 37-oje pozicijoje.
„Na, kvalifikacija ištvermės varžybose lemia nedaug. Teks važiuoti visą tūkstantį kilometrų, lenktynės vyks visą dieną, taigi rezultatą lems ne starto pozicija, o tai, kaip tvarkingai pavyks pravažiuoti visas lenktynes, be gedimų, incidentų ir panašių laiką atimančių nesklandumų.“ – rezultato nesureikšmino komandos vadovas Aleksandras Dainys. Tuo tarpu trečius metus lenktyniaujantis Mantas Matukaitis šiame incidente įžvelgia ir naudą.
„Patirtis karti, tačiau stipri. Aš esu gana karšto būdo, greit užsidegantis vairuotojas, tai mane turėtų šiek tiek apraminti, o gebėjimas išlikti ramiam ir šaltų nervų yra svarbiausia ištvermės lenktynėse,“ – pasakojo lenktynininkas.