• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vėlų penktadienio vakarą verslininkė Justina Stambrauskaitė kviestinę publiką pakvietė į ypatingą apatinio trikotažo kolekciją ir oficialiai pristatė savo prekinį ženklą „Le Mirage“.

116

Vėlų penktadienio vakarą verslininkė Justina Stambrauskaitė kviestinę publiką pakvietė į ypatingą apatinio trikotažo kolekciją ir oficialiai pristatė savo prekinį ženklą „Le Mirage“.

REKLAMA

Pasidžiaugti merginos triumfu ir pasidomėti naujausiomis bralečių, apatinių kelnaičių ar chalatų tendencijomis atvyko būrys žinomų pramogų verslo atstovų: Simona Nainė, Viktorija Sutkutė, Vilmantas Dilys su drauge, Erika Vitulskienė, Jolanta Leonavičiūtė, Ugnius Kiguolis, Kristina Tarasevičiūtė, Eglė Jakštytė, Oksana Pikul-Jasaitienė, Skaistė Steikūnaitė, Lina Anušauskienė, Viktorija Šaulytė, Sezzy ir daugelis kitų.

„Noriu, jog kiekviena moteris jaustųsi seksuali“, – anksčiau prekinį ženklą pristatė J. Stambrauskaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Naujoji kolekcija, be elegancijos karaliene tituluojamos juodos spalvos, pasipildė ir raudonos spalvos modeliais. „Ne paslaptis, jog artėja šv. Valentino diena, nuo kurios neatsiejama raudona – meilės ir aistros spalva. Pristatydama šią kolekciją jaučiuosi rami, kad vyrai, ieškantys savo moterims dovanos, galės lengviau atsipūsti“, – šypsojosi Justina.

REKLAMA

Pasipuošusi savo kurtu apatiniu trikotažu, Justina ir pati stojo prieš objektyvą. „Nematau nieko gėdingo fotografuotis vien su apatiniais drabužiais. Juk jie dengia tiek pat kūno, kiek ir maudymosi kostiumėliai! Manau, kad nereikia gėdytis savo kūno. Priešingai – mylėti save tokią, kokia esi“, – pasakojo „Le Mirage“ prekinio ženklo kūrėja.

Jaunoji kūrėja teigia, jog apatinį trikotažą kuria tokį, kokį nedvejodama dėvėtų pati. „Juokauju, jog pati sau susikūriau prekinį ženklą. Būtent tokį, kuris pilnai patenkintų mano norus – atrodyti ir, svarbiausia, jaustis seksualia“.

REKLAMA
REKLAMA

Mergina pabrėžia, jog dviračio neišrado, todėl supranta nuolatinį lyginimą su konkurentais. „Man juokinga, kai moterys skundžiasi, kad panašius gaminius matė užsienio internetinėse parduotuvėse už mažesnę kainą. Visada nuoširdžiai joms patariu atsisiųsti ir įvertinti realų vaizdą bei kokybę. Švelniai tariant, nustebtų. Man labai svarbu, jog „Le Mirage“ gaminiai būtų ne tik gražūs, bet ir kokybiški. Netgi pateikimas bei įpakavimas, manau, turi didelę reikšmę renkantis apatinį trikotažą. Todėl tam aš negailiu nei pastangų, nei išlaidų. Noriu, kad kiekviena moteris, įsigijusi ar gavusi dovanų „Le Mirage“ braletę, jaustųsi ypatingai“, – teigė J. Stambrauskaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų