• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors ir retai, bet po truputėlį stengiamės plėsti „LIKE“ klubo narių gretas. Iki šiol, naujausias „LIKE“ klubo narys buvo Modestas ir žavusis žiguliukas. Po šiek tiek daugiau kaip vieno mėnesio, norime jums pristatyti naują „LIKE“ klubo narį - Karolį ir jo raudonąjį „BMW“.

Nors ir retai, bet po truputėlį stengiamės plėsti „LIKE“ klubo narių gretas. Iki šiol, naujausias „LIKE“ klubo narys buvo Modestas ir žavusis žiguliukas. Po šiek tiek daugiau kaip vieno mėnesio, norime jums pristatyti naują „LIKE“ klubo narį - Karolį ir jo raudonąjį „BMW“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bmw_3_automanas_01


Automobilių liga sergantis Karolis, šį raudonos spalvos „BMW“ turi tris metus. Karolis pasakoja, jog jį įsigijo, kai jis dar net vairuotojo pažymėjimo neturėjo. Karoliui tuo metu buvo 17 metų. Per tiek laiko automobilis pasikeitė neatpažįstamai. Kaip pasakoja pats Karolis - pasikeitė viskas.

REKLAMA

Bmw_3_automanas_02


„Norėčiau, kad dabar tas garbingo amžiaus žmogus iš kurio pirkau šį automobilį jį pamatytų dabar“, - priduria Karolis.



Būdamas vos septyniolikos metų, Karolis įsigijo visiškai standartinį trečios serijos „316“ modelį. „Kiek atsimenu, mašina su tuo varikliu net normaliai nevažiavo. Turėjo jis savų problemų, tačiau net nekilo ranka jo tvarkyti.“

REKLAMA
REKLAMA

Bmw_3_automanas_03


Netrukus naujas pirkinys buvo nuvarytas į garažą, kuriame po truputėlį jis buvo ardomas. Pirmasis darbas - variklio pakeitimas. „Netikėtai pasitaikė geras pasiūlymas - „M20B25 Strokeris“. „Variklis tūnojo tokiame pačiame modelyje, net gamybos metai buvo tokie patys“.

Bmw_3_automanas_04


Iš tikro šis motoras buvo išskirtinis, nes jis jau buvo patobulintas. Turėjo „Shrick“ velenėlį, „M52B28“ alkūninį veleną, 2.8 stūmoklius, švaistiklius, vožtuvus, pakelėjus, portinta galvą, didintus įsiurbimo ir išmetimo kanalus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bmw_3_automanas_06


Modifikacijų sąrašo tęsinys : „Hartge“ išmetimo kolektorius, „X Pipe“, du rezonatoriai, didžiausias LSD su 3.91 perdavimu, poliuretanas priekyje ir gale, „FK“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai, storiausi stabilizatoriai, „Remotec Type A“ ratlankiai su keturiom dviejų centimetrų rastafkėm, „M-Technik“ vairas ir pavarų svirtis, „Recaro“ salonas.

REKLAMA

Bmw_3_automanas_07


„Automobilį stengiausi supaprastinti. Jame nėra jokios garso aparatūros, kolonėlių laidų. Net galinė palangė yra be kolonėlių skylių. Automobilis taip pat neturi garso izoliacijos, skardų dugne, bagažinėje ir variklio skyriuje. Net vairo stiprintuvo, langų apiplovimo nėra.“, - šypsenos neslėpdamas pasakoja Karolis.

REKLAMA

Bmw_3_automanas_10


Norėdamas išlaikyti estetišką išvaizdą variklio skyriuje, Karolis vadovavosi paprastumu ir originalumu. Visi laikikliai ir dangteliai tokie patys kaip ir originaliame „BMW 325i“.

Bmw_3_automanas_08


„Atsimenu kaip dėl „Jimmy Hill“ priekinio lip'o, nusipirkau visiškai kitą „E30“, vien dėl to, jog gaučiau mano trokštamą lip'ą.“

Bmw_3_automanas_09


Labiausiai Karolį reikėtų pagirti už tai, jog šiltuoju metų laiku šį trečiuką naudoja kaip kasdieninį automobilį. Kelionės, žiedinių lenktynių trasa - nesvarbu.

Bmw_3_automanas_11


Vis dėlto raudono „BMW“ savininkas priduria, jog visada stengiasi planuoti kelionę, jog galėtų išvengti gulinčių policininkų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų