• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2014-ųjų Lietuvos 2WD ralio čempiono Karolio Raišio sezonas pasibaigė „ADVM Lauzits“ varžybomis Vokietijoje, kuriose jis startavo su šturmanu Mindaugu Kašalynu ir ištikimu „Flameris Racing ENEOS“ komandos BMW M3 automobiliu.

2014-ųjų Lietuvos 2WD ralio čempiono Karolio Raišio sezonas pasibaigė „ADVM Lauzits“ varžybomis Vokietijoje, kuriose jis startavo su šturmanu Mindaugu Kašalynu ir ištikimu „Flameris Racing ENEOS“ komandos BMW M3 automobiliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Geras vokiškas ralis

„Simboliška, kad šiais metais į „ADVM Lauzits“ ralį atvykome dviem ekipažais iš Lietuvos - aš su Mindaugu Kašalynu važiavimo dviem ratais varomu BMW M3, o Dominykas Butvilas su Renatu Vaitkevičiumi lenktyniavo keturiais ratais varomu „Mitsubishi Lancer Evo“, – pasakoja Karolis Raišys.

REKLAMA

Ralis buvo labai įdomus – žvyro keliai driekėsi labai vaizdingose vietose, keli greičio ruožai ėjo pro didelių gamyklų teritorijas, keli pro didžiulius žvyro karjerus. Dalyviai pravažiavo ir pro milžinišką elektrinę.

„Tai buvo ilgiausias ralis mano karjeroje – net 180 km greičio ruožų. Beveik dvigubai daugiau kilometrų, nei vidutiniame Lietuvos ralio čempionato etape. Tik WRC ar ERC čempionatuose būna ilgesnės trasos“, – pasakoja lenktynininkas.

REKLAMA
REKLAMA

Ralis vyko dviejų dienų formatu – pirmąją dieną vyko keletas greičio ruožų jau sutemus. Po abu lietuviški ekipažai savo įskaitose buvo lyderių gretose.

02. Karolis Raišys


Ankstyvas finišas

Antrąją ralio dieną ralis prasidėjo vos saulei pakilus. Gaila, bet jau pirmoje dienos dalyje neatlaikė geležis – lūžo BMW M3 pusašis ir komanda buvo priversta pakuotis daiktus kelionei namo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Techniniai gedimai – neatsiejama ralio dalis. Reikia įvertinti, kad lenktyniaujame ne gamykloje ralio trasoms parengtu automobiliu. Kaip ir dauguma Lietuvos lenktynininkų, automobilį iš standartinio į raliui tinkamą gaminome patys, ieškojome sprendimų paprastuoju, bandymų būdu. Bet tai – tik istorijos pabaiga, visa išvyka į Vokietiją buvo labai įdomi, kupina svarbios patirties ir idėjų kitų metų lenktynėms“, – pasakoja Karolis Raišys.

REKLAMA

Lenktynininkas priduria, kad šiame ralyje didelių komplimentų vertas yra Dominykas Butvilas. Absoliučioje ralio įskaitoje jis finišavo trečioje vietoje, į priekį praleidęs tik stipresnę techniką vairuojančius patyrusius lenktynininkus. Dominykas net laimėjo kelis „ADVM Lauzits“ greičio ruožus.

REKLAMA


05. Karolis Raišys


Antras ralis Europoje
Tai jau antras Karolio Raišio ir jo komandos pasirodymas ralyje užsienyje šiais metais. Prieš kelis mėnesius jis sėkmingai dalyvavo „Rally di Regello“ varžybose Italijoje, kur vairavo modernų „Renault Twingo R2“ automobilį.

„Tai buvo asfaltinis ralis, kuriame priekiu varomas vikrus mažas automobilis puikiai tiko. Tuo tarpu šioms lenktynėms, kurios vyko išskirtinai ant žvyro dangos, pasirinkome mūsų BMW M3, kuris ralio trasose du kartus atvedė mus į pergalę Lietuvos ralio čempionatuose. Man šis automobilis labai patinka, kiekvieną kartą užkuriant variklį džiaugiuosi išgirdęs saldų šešių cilindrų garsą“, – 2WD Lietuvos ralio čempionas Karolis Raišys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


12. Karolis Raišys


Geras sezonas
„Šiais metais startavau žiemos ralyje Utenoje, klasikinių automobilių ralio lenktynėse Latvijoje, ilgai treniravausi ir startavau asfaltiniame ralyje Italijoje, apsukau daug ratų Nurburgringo trasoje, o dabar sudalyvavau ir varžybose Vokietijoje. Drauge su komanda norėjome įdomaus sezono – tokį ir gavome, su daug pamokų, daug smagaus laiko“, – sako Karolis Raišys.
„Flameris Racing ENEOS“ komandos lenktynininkas šiais metais sėdo prie puokštės skirtingų automobilių – BMW M3, „Renault Twingo R2“, klasikinio MG B GT, žiedinėms lenktynėms skirto BMW 325. Paklaustas kuris automobilis jam labiausiai prie širdies, lenktynininkas tiesaus atsakymo negalėjo pateikti.
„Visi jie - labai skirtingi. „Twingo“ puikiai tiko vingiuotiems itališkiems serpantinams, BMW M3 savo suteikiamu malonumu yra nepralenkiamas žvyro trasose. Ir net septyniasdešimtųjų MG B GT kupė Latvijoje nardant Bikernieki trasos posūkiais teikė milžinišką pasitenkinimą. Galima sakyti, man reikalingas tik vairas ir variklis, o visa kita – tik detalės“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų