• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Flameris Racing“ komandos lenktynininkai antrus metus iš eilės grąžins Lietuvos vėliavą į seniausią pasaulyje Monte Karlo istorinį ralį. Kitų metų sausio 31 – vasario 7 d. vyksiančiose prestižinėse klasikinių automobilių lenktynėse Karolis Raišys ir šturmanas Vidimantas Gečiauskas važiuos tuo pačiu 1965 m. gamybos britišku „MGB Roadster“ ir startuos iš Reimso miesto Prancūzijoje. 
Šių metų pradžioje pirmą kartą „Rallye Monte Carlo Historique” dalyvavęs ekipažas iš Lietuvos grąžino trispalvę į Europos ralių motina laikomą automobilių sporto renginį. Ir tuo pačiu atidavė Lietuvai moralinę skolą už tai, kad mūsų šaliai niekas neatstovavo, kai Monte Karle auksinę ralio epochą kūrė tokios automobilių sporto legendos kaip Erikas Carlssonas, Paddy Hopkirkas ar Walteris Röhrlas.
2017–ųjų Monte Karlo ralį Vokietijos Bad Homburgo mieste pradėjęs „Flameris Racing“ ekipažas lenktynes baigė ne laiko įskaitai dėl „MGB Roadster“ degalų sistemos gedimo. Tačiau prieš 2018–ųjų startą lenktynininkas K. Raišys nusiteikęs ypač ambicingai.

„Flameris Racing“ komandos lenktynininkai antrus metus iš eilės grąžins Lietuvos vėliavą į seniausią pasaulyje Monte Karlo istorinį ralį. Kitų metų sausio 31 – vasario 7 d. vyksiančiose prestižinėse klasikinių automobilių lenktynėse Karolis Raišys ir šturmanas Vidimantas Gečiauskas važiuos tuo pačiu 1965 m. gamybos britišku „MGB Roadster“ ir startuos iš Reimso miesto Prancūzijoje. 
Šių metų pradžioje pirmą kartą „Rallye Monte Carlo Historique” dalyvavęs ekipažas iš Lietuvos grąžino trispalvę į Europos ralių motina laikomą automobilių sporto renginį. Ir tuo pačiu atidavė Lietuvai moralinę skolą už tai, kad mūsų šaliai niekas neatstovavo, kai Monte Karle auksinę ralio epochą kūrė tokios automobilių sporto legendos kaip Erikas Carlssonas, Paddy Hopkirkas ar Walteris Röhrlas.
2017–ųjų Monte Karlo ralį Vokietijos Bad Homburgo mieste pradėjęs „Flameris Racing“ ekipažas lenktynes baigė ne laiko įskaitai dėl „MGB Roadster“ degalų sistemos gedimo. Tačiau prieš 2018–ųjų startą lenktynininkas K. Raišys nusiteikęs ypač ambicingai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

www.sunpic.lt


„Grįžtu į Monte Karlą su praėjusių metų patirtimi tam, kad ją paversčiau pergale. Šįkart startuosime iš ralio dalyvių geidžiamo miesto – Reimso Šiaurės Prancūzijoje. Beveik 2500 kilometrų trasą iki finalo Monake pradėsime vasario 2 d. vakare ir, tikimės, aukštesnėse pozicijose”, – kalbėjo „Flameris Racing“ lenktynininkas K. Raišys.
2018 metų ralyje be vienintelio lietuvių ekipažo dalyvaus 315 originalių klasikinių mašinų iš viso pasaulio, lenktynininkai startuos iš šešių Europos miestų: Glasgo, Oslo, Barselonos, Bad Homburgo, Reimso ir paties Monte Karlo.
Istoriniame Monte Karlo ralyje gali dalyvauti tik 1955–1980 metų laikotarpiu pagaminti modeliai, kurie tuo metu dalyvavo varžybose. K. Raišio ir V. Gečiausko ekipažas lenktyniaus britišku MGB rodsteriu, kuris yra kaip tik pagamintas tais pačiais 1965–aisiais, kai identiškas MGB nugalėjo šio ralio „Grand Touring“ kategorijoje.

REKLAMA

www.sunpic.lt


Pagal renginio taisykles, istoriniame ralyje važiuojantys automobiliai turi būti originalūs – tokie, kokiais buvo varžomasi prieš daugiau nei ketvirtį amžiaus. Tačiau dėl saugumo mašinose leidžiama sudėti saugos lankus ir kitą saugumo įrangą.
Seniausias pasaulyje Monte Karlo ralis pirmą kartą buvo surengtas 1911 m. ir nuo to laiko yra neatsiejama ne tik automobilių sporto istorijos, bet ir europinės kultūros dalis. Monako kunigaikštystės automobilių sporto klubo organizuojamas renginys per daugiau kaip šimtą metų tapo vienu didžiausių kasmetinių automobilių sporto renginių pasaulyje. O nuo 1998 m. organizatoriai nusprendė grąžinti ir pirminę lenktynių dvasią, atskirai organizuodami istorinį ralį „Rallye Monte–Carlo Historique“ bei pasaulio ralio čempionato etapą „Rallye Monte–Carlo“.

REKLAMA
REKLAMA

sunPic.lt-5


„Rallye Monte Carlo Historique“ yra tikslaus laiko varžybos, rengiamos pagal Tarptautinės automobilių sporto federacijos sukurtas „FIA Regularity rally“ taisykles. Ralio nugalėtoju skelbiamas tiksliausiai važiavęs ekipažas. Tačiau dėl itin įtempto grafiko ir sudėtingo ralio maršruto į pergalę nusitaikę ekipažai turi parodyti ne tik itin tikslų laiką, bet ir puikius vairavimo įgūdžius.
Daugkartinis Lietuvos ralio čempionas K. Raišys priduria, jog dažnai pasitaiko greičio ruožų, kurių kelio danga yra padengta sniegu ir ledu. Tad norint kalnuose išlaikyti organizatorių užduotą vidutinį greitį, reikalingi ne tik iš automobilių sporto atsinešti įgūdžiai ir ištvermė, bet ir ypatingas atsargumas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų