Tiesa, čia tilps vos 25 mašinos, kai vasarą pakelėse jų būna sugrūdama šimtai. Tikimasi, kad kitąmet dėmesio sulauks ir jokios civilizacijos neturintys paplūdimiai bei dviratininkai, kaskart priversti rizikuoti gyvybe nardydami tarp automobilių.
Deryboms, kad regioniniame parke aikštelė atsirastų, prireikė kone dešimtmečio. Dar didesnė problema – dviračių takas. Juo iš miško dviratininkai patenka tiesiai į judrų Karklės kelią ir šitaip kartu su automobiliais turi važiuoti, pavyzdžiui, norėdami į Palangą.
Deja, dviratininkai saugūs bus dar negreit. Reikia kelio rekonstrukcijos įrengiant atskirą dviračių taką, o tai atsieitų daugiau nei 4 mln. eurų, pusė sumos tektų savivaldybės pečiams. Vis dėlto radus pinigų, tikimasi, kad kitąmet darbai pajudės.
Karklė garsėja laukiniais paplūdimiais, tačiau ne tik gerąja prasme. Čia maudytis ir degintis suka tie, kuriems patinka kiek atokesnė vieta, akmenukai, bet norėtųsi bent minimalių patogumų: persirengimo būdelių, šiukšliadėžių.
Palangoje ar Klaipėdoje gamtosauginiai reikalavimai švelnesni. Vis dėlto, rajonas žada prisiminti, kad savo valdose turi ir pajūrio ruožą. Karkliškiai sako, kad visų šių patogumų reikia ne jiems, o vis dažniau šią vietą poilsiui besirenkantiems poilsiautojams, kurie mielai lankosi ir rudenį.