• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiausio pasaulyje reklamos festivalio „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) organizatoriai paskelbė, jog nuo 1992 m. „Tarptautiniu reklamos festivaliu“ vadintas renginys nuo šiol bus vadinamas „Tarptautiniu kūrybiškumo festivaliu“. Šį žingsnį paskatino pastaruosius kelerius metus vykusi „Kanų liūtų“ plėtra – kūrybiniai sprendimai jau kuris laikas buvo vertinami ne tik reklamoje.

REKLAMA
REKLAMA

Pradėtas rengti 1954-aisiais ir anksčiau žinomas kaip Tarptautinis reklamos filmų festivalis, kuriame buvo vertinamos tik televizijos ir kino reklamos, festivalis plėtėsi, įtraukdamas vis daugiau komunikacijos formų. 2011 m. tarptautinė komisija vertins darbus 11-oje kategorijų: televizijos ir kino, spaudos, lauko, interneto, žiniasklaidos planavimo, tiesioginės, radijo, pardavimų skatinimo, dizaino, viešųjų ryšių, filmų kūrėjų, integruotosios reklamos ir kūrybos efektyvumo.

REKLAMA

„Stebėdami darbus ir klausydami diskusijų, kurios vyksta „Kanų liūtuose“, matome, jog renginys peržengė reklamos ribas“, – sako Philip'as Thomas, festivalio vadovas. – Laimintys festivalyje darbai nebėra tik „reklama“ – daugybė festivalio didžiųjų prizų įteikiama už technologijų ir socialinės medijos naudojimą, vartotojų kuriamą turinį, vartotojams suteikiamas paslaugas, organizuojamus renginius ir t.t. Rinkodaros specialistai dabar turi daugybę įrankių ir komunikacijos kanalų, o mūsų festivalis vertina visus sprendimus. „Kanų liūtai“ yra pasaulinis renginys, mes klausomės rinkos lyderių ir jaučiame, jog festivalio pavadinimas privalo atspindėti tai, kuo šis renginys tapo“.

Kitų metų birželio 19-25 dienomis vyksiantis 58-asis tarptautinis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai" – didžiausias pasaulyje tokio pobūdžio renginys. Laimėti jo prestižinius tarptautinius apdovanojimus kasmet pretenduoja per 24 tūkst. darbų iš viso pasaulio.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų