• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors modernios „MINI“ automobilių interpretacijos yra populiarios visame pasaulyje, tačiau vis daugiau žmonių atranda  tikruosius „MINI“ markės modelius.
Kitaip negu kitos automobilių markės, mažieji „MINI“ automobiliai yra apipinti stereotipais. Mažas - nesaugus ir nepatogus. Britiškas - dažnai genda. Tai tik keletas pavyzdžių, kuriuos išgirsite paminėję „MINI“ vardą.

Nors modernios „MINI“ automobilių interpretacijos yra populiarios visame pasaulyje, tačiau vis daugiau žmonių atranda  tikruosius „MINI“ markės modelius.
Kitaip negu kitos automobilių markės, mažieji „MINI“ automobiliai yra apipinti stereotipais. Mažas - nesaugus ir nepatogus. Britiškas - dažnai genda. Tai tik keletas pavyzdžių, kuriuos išgirsite paminėję „MINI“ vardą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bens-Mini-final-chapter-clean-crop-365-3


Jeigu esate vienas iš tų žmonių, kuris vadovaujasi stereotipais ir jais stengiasi apkrėsti kitus, ištikimiausi „MINI“ markės gerbėjai jums mielai tvotų antausį su šlapiu skuduru. Benas - vienas iš tokių, kuris stengiasi panaikinti visuomenėje esančius stereotipus.
Šis „MINI“ pas Beną atsirado prieš maždaug prieš vienerius metus. 2012 metų vasarą, Benas įsigijo pakankamai apleistą klasikinį „MINI“, kuris turėjo per maždaug pusę metų tapti rajono pažiba ir atgimti naujomis spalvomis. Benas teigia, jog projektą norėjo pabaigti iki gigantiško „MINI“ susibūrimo, kuris vyko šių metų vasarą.

REKLAMA

The-last-chapter-Build


Nors projekto eigoje didesnių bėdų buvo išvengta, tačiau Benas antrą kartą prie automobilio dirbtų tik su geriausių draugų pagalba. Benas teigia, kad teko susidurti su žmonėmis ir įmonėmis, kurios stabdo projekto progresą ir tuo pačiu prašo nežmoniškų pinigų už paslaugas.
Kadangi Benas neturėjo tiek daug žinių ir patirties kaip dabar, teko kreiptis į šios srities profesionalus, kurie turėjo atlikti jiems paskirtus darbus. Vis dėlto kaip dažniausiai būna? Darbai stovi vietoje ir specialistai tempia gumą.

REKLAMA
REKLAMA

The-last-chapter-Build-2


Didžiausia problema atėjo, kai reikėjo perdažyti kėbulą ir paruošti jį dažymui. Benas kiek tik leido galimybės ir žinios - kėbulą dažymui paruošė pats. Tačiau kas dėjosi pas specialistus, kurie pinigus už dažymą paėmė, tačiau tinkamų paslaugų nesuteikė. Visi šie nesutarimai tesėsi tris mėnesius, kol galiausiai su teisėsaugos pagalba Benas atgavo sumokėtus pinigus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bens-Mini-final-chapter-set3-365-31


Sekantis žingsnis - variklis ir interjeras. Per maždaug du mėnesius, kartu su draugų pagalba, Benas turėjo naujai surinktą variklį ir interjerą, kurio pavydėtų tikrieji „MINI“ kūrėjai.
Kaip bebūtų keista, tačiau projekto pabaiga buvo ne už kalnų. Nors variklis užsivedė iš pirmo karto, tačiau pakoregavus degimą - problemos pradingo.

REKLAMA

Bens-Mini-final-chapter-engine-bay-365-3


Bens-Mini-final-chapter-The-dash-365-3


Didžiausią palengvėjimą Benas pajuto, kai išaušo grandiozinio „MINI“ gerbėjų susitikimo diena, o jo projektas buvo pagaliau užbaigtas.  Nors dirbant prie projekto norėjosi mesti viską ir nesukant sau galvos važinėti su antros kartos „Polo“, tačiau iki šiol niekas negali Beno veide nupiešti tokios šypsenos, kai jis sėdi ne už „MINI“ vairo.

Bens-Mini-final-chapter-rolling-365-3


Tačiau kaip ir kiekvienas projektas, taip ir šis - neturi pabaigos. Ateityje Benas planuoja sudėti pilnus saugos lankus ir pažaisti su galios didinimu - nors jos dabar tikrai netrūksta.

Bens-Mini-final-chapter-rolling-2-365-3


 
Nuotraukų autorius - Lance  Thompson

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų