Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pradėti automobilių kompaniją nuo pat smulkmenų yra labai sunku. Reikia turėti viziją ir ambiciją, nes kad ir kokį automobilį sukursite, konkurencija yra beprotiška.
Kanada nėra garsi automobilių inžinieriais. Apart to, jog šioje šalyje gaminami Chrysler automobiliai, taip pat ši šalis turi nacionalinį super automobilį vardu HTT "Plethore LC-750".
Pirmuosius prototipus visuomenė išvydo dar 2007 metų, Monrealio automobilių parodoje. Tada automobilio pristatyme skambėjo tokie žodžiai, kaip pirmasis ir išskirtinis Kanados super automobilis, kuris neatsiliks nuo viso pasaulio egzotiškų žaidėjų. Tai turėjo padėti pasiekti 8 cilindrų, 6,2 litro agregatas išvystantis 750 arklio galių ir 888 NM sukimo momentą. Taip pat kompanija siūlo ir patobulinimo paketą, kuris galią pakelia iki net 1100 arklio galių.
Be įspūdingų charakteristikų, naujasis super automobilis buvo pagamintas iš itin lengvų medžiagų. Kėbulas buvo sukurtas tik iš anglies pluošto. Tai leido HTT inžinieriams pasiekti 1089 kilogramų svorį. Dabar pagalvokite kokį svorio ir galios santykį turi šis Kanadietiškas super automobilis? Jeigu automobilis turėtų 1100 arklio galių jėgainę, Kanadoje gimęs automobilis prilygtų Formulės 1 bolidams.
Pirmasis serijinis modelis pro gamyklos duris išvažiavo tik 2011 metais. Dėl finansinių sunkumų, HTT įkūrėjai pardavė investuotojams 20 procentų akcijų už 1,5 milijono dolerių bei gavo papildomus 500 tūkst. JAV dolerių paskolos. Su pilna banko sąskaita ir ambicingais investuotojais užnugaryje, HTT sugebėjo 2011 metais parduoti pirmuosius tris automobilius.
Nors dideliu populiarumu šis automobilis nepasižymi, tačiau HTT per šiuos metus sugebėjo parduoti 8 automobilius. Visi jie iškeliavo į JAV.
Pradėti automobilių kompaniją nuo pat smulkmenų yra labai sunku. Reikia turėti viziją ir ambiciją, nes kad ir kokį automobilį sukursite, konkurencija yra beprotiška.
Kanada nėra garsi automobilių inžinieriais. Apart to, jog šioje šalyje gaminami Chrysler automobiliai, taip pat ši šalis turi nacionalinį super automobilį vardu HTT "Plethore LC-750".
Pirmuosius prototipus visuomenė išvydo dar 2007 metų, Monrealio automobilių parodoje. Tada automobilio pristatyme skambėjo tokie žodžiai, kaip pirmasis ir išskirtinis Kanados super automobilis, kuris neatsiliks nuo viso pasaulio egzotiškų žaidėjų. Tai turėjo padėti pasiekti 8 cilindrų, 6,2 litro agregatas išvystantis 750 arklio galių ir 888 NM sukimo momentą. Taip pat kompanija siūlo ir patobulinimo paketą, kuris galią pakelia iki net 1100 arklio galių.
Be įspūdingų charakteristikų, naujasis super automobilis buvo pagamintas iš itin lengvų medžiagų. Kėbulas buvo sukurtas tik iš anglies pluošto. Tai leido HTT inžinieriams pasiekti 1089 kilogramų svorį. Dabar pagalvokite kokį svorio ir galios santykį turi šis Kanadietiškas super automobilis? Jeigu automobilis turėtų 1100 arklio galių jėgainę, Kanadoje gimęs automobilis prilygtų Formulės 1 bolidams.
Pirmasis serijinis modelis pro gamyklos duris išvažiavo tik 2011 metais. Dėl finansinių sunkumų, HTT įkūrėjai pardavė investuotojams 20 procentų akcijų už 1,5 milijono dolerių bei gavo papildomus 500 tūkst. JAV dolerių paskolos. Su pilna banko sąskaita ir ambicingais investuotojais užnugaryje, HTT sugebėjo 2011 metais parduoti pirmuosius tris automobilius.
Nors dideliu populiarumu šis automobilis nepasižymi, tačiau HTT per šiuos metus sugebėjo parduoti 8 automobilius. Visi jie iškeliavo į JAV.