32,000 kilometrai
- Atstovas iki šiol nenori pakeisti sankabos, o tiksliau smagračio.
- Susiradau kitą atstovybę, kuri paprašė sumokėti 100 dolerių už detalę, tačiau už kitus atliktus darbus neprašė pinigų.
36,000 kilometrai
- Per vieną dieną kuro sąnaudos padidėjo 30 procentų. Atstovai į tai nekreipia dėmesio ir sako, jog pabandyčiau įpilti 98 oktano rūšies benziną.
- Pats atlikau diagnostiką ir supratau, jog reikia pakeisti lamda sensorių. Diagnostika tai pat parodė, jog prastai veikia 2 cilindras.
37,000 kilometrų
- Pakeisti rato guoliai... vėl.
- Pakeista ir vairuotojo sėdynė.
- Į kitas automobilio problemas atstovas nekreipia dėmesio.
- Norint atlikti diagnostiką, savininkas privalo mokėti iš savo kišenės.
40,000 kilometrų
- Atstovas vis dar sako, jog 4 litrai sudeginto tepalo yra normalus rodiklis.
- Kuro sąnaudos siekia 12 - 13 litrų šimtui kilometrų. Anksčiau jos siekė 8 - 9 litrų.
42,000 kilometrų
- Užsidegė tepalo slėgio lemputė. Atstovas sako, jog tai turbūt dėl sumažėjusio tepalo lygio ir teigia, jog tai yra normalu.
- Po ilgų diskusijų ir grasinimų, atstovybė pakeitė tepalus ir tepalo slėgio daviklį.
44,000 kilometrų
- Tepalas bėga per visus kraštus.
- Kuro sąnaudos padidėjo iki 15 litrų.
- Susisiekta su „Subaru Canada“ padaliniu, tačiau jie į šią problemą nekreipia dėmesio.
Po keletos mėnesių, vyras gavo oficialų atsakymą iš „Subaru Canada“, kuriame buvo rašoma, jog atstovybės atlikta diagnostika neparodė jokių gedimo požymių. Kadangi jokių defektų nebuvo rasta, nėra jokių įrodymų, jog automobilis turi brokuotų detalių. „Subaru Canada“ padalinys pasiūlė bendradarbiauti su atstovybe ir kartu išspręsti šią problemą.
45,000 kilometrai
- Šaltas variklis skleidžia labai nemalonų ir įtartiną garsą.
- Nemalonius garsus pradėjo skleisti ir pavarų dėže. Atstovas sako, jog pavarų dėžės taisymas neįeina į garantiją.
- Pradėjus grasinti teismais, atstovybės mechanikai pakeitė pavarų dėžės tepalą, tačiau kitą rytą prie -25 negalėjau įjungti ne vienos pavaros. Nuvežus automobilį atstovybę, paaiškėjo, jog į pavarų dėžę buvo supiltas ne tas tepalas.
- Su tuo pačiu automobiliu nuvykta į „Subaru Canada“ padalinį, parodytas automobilis, papasakotos problemos. Atsakymas - kreipkitės į kitą atstovą.
51,000 kilometrų
- Tepalai vėl pradėjo lietus per kraštus.
- Pagaliau, po ilgų diskusijų atstovybė nusprendė atlikti variklio diagnostiką. Pasiekti to prireikė net 2 metų.
- Pakeitus variklio tepalus, vos po 500 kilometrų užsidegė tepalo lemputė.
- Išsirovus kelis plaukus ir sugaišus visą pusdienį, atstovybė sutiko atlikti variklio diagnostiką ir pasižiūrėti kame problema.
- Atvykęs į atstovybę po dviejų dienų, jie man pasakė, jog automobiliui bus pakeistas variklis.
Gavus naują variklį, džiaugsmas tęsėsi neilgai. Nuvažiavus vos 700 kilometrų, variklis sunaudojo litrą tepalų. Motoras taip pat pradėjo užgesti be jokios priežasties. Kuro sąnaudos - 15 litrų. Galų gale, variklis numirė nuvažiavus vos 1950 kilometrų.
Naujas variklis #2
- Sumontuotas naujas motoras.
- Praėjus vos 5 sekundėms, variklis vėl išlėkė į dausas.
- Teko palikti automobilį, ir ieškotis kas parvežtų namo, nes atstovybė pakaitinio neduoda.
Naujas variklis #3 ir #4
- Mašina atstovybėje išbuvo 3 savaites.
- Per tą laiką pakeistas ne vienas, bet du varikliai.
- Atstovybė taip pat pakeitė pavarų dėžę, sumontavo naują katalizatorių.
Nepaisant dar vieno naujo variklio, automobilis dabar turi šias problemas :
- Kalantis variklis.
- Sunkiai persijungiančios pavaros.
- Kuro sąnaudos siekia 15 litrų.
- Kadangi „Subaru Canada“ nekreipia dėmesio, pavyko susisiekti su „Subaru“ atstovai Japonijoje. Jie pasakė, jog visus gedimus sutvarkys nemokamai. Tačiau kanadietis nori, jog jie atpirktų automobilį, tačiau jie to baidosi kaip velnias kryžiaus.
Esate pabuvoję panašioje situacijoje? Susisiekite ir papasakokite :
[email protected]