Visą priekinę eilę užims TOYOTA komanda. Pasaulio čempionato lyderiai – Sébastien Buemi, Anthony Davidson ir Kazuki su #8 TS050 HYBRID startuos iš antrosios pozicijos. Kazuki per tris kvalifikacines sesijas greičiausią rato įveikimo laiką pasiekė trečiojo važiavimo metu.
Ekipažui Nr. 8 dienos pradžia buvo nesėkminga – važiuojant pirmąjį ratą Sébastien iškilo nesklandumų. Dėl alyvos tiekimo sutrikimų teko keisti automobilio variklį, todėl ekipažas praleido antrąjį kvalifikacinį važiavimą.
Nicolas Lapierre, Yuji Kunimoto ir José María López su #9 TS050 HYBRID startuos iš penktosios pozicijos: Nicolas pasiekė geriausią rato apvažiavimo laiką trečiojo kvalifikacinio važiavimo metu.
Penktadienį trasoje nevyks jokių renginių, kad komandos turėtų laiko tinkamai parengti savo automobilius lenktynėms. Užsiėmusios ne tik komandos, bet ir pilotai – jie dalyvaus tradiciniame parade miesto centre. Šeštadienio ryte numatytas 45 minučių trukmės apšilimo ratas – generalinė repeticija prieš lenktynes, kurios prasidės 15.00 val. vietos laiku.
Bendri kvalifikacinių sesijų rezultatai
1-oji vieta #7 TOYOTA GAZOO Racing 3 min. 14,791 sek.
2-oji vieta #8 TOYOTA GAZOO Racing +2,337 sek.
3-oji vieta #1 Porsche (Jani/Lotterer/Tandy) +2,468 sek.
4-oji vieta #2 Porsche (Bernhard/Bamber/Hartley) +3,276 sek.
5-oji vieta #9 TOYOTA GAZOO Racing +3,834 sek.
6-oji vieta #4 Bykolles (Webb/Kraihamer/Bonanomi) +9,379 sek.
„Toyota Gazoo Racing“ komanda 85-osiose 24 val. trukmės Le Mano lenktynėse startuos iš pole pozicijos. Tai paaiškėjo po greičiausiai įveikto rato Circuit de la Sarthe trasoje per finalines kvalifikacines sesijas birželio 15-osios vakare.
Kamui Kobayashi tapo antruoju japonų pilotu, kuris iškovojo pole poziciją antrojo kvalifikacinio važiavimo metu 20.14 val. įveikdamas ratą per 3 min. 14,791 sek. su #7 TS050 HYBRID, pilotuojamu kartu su Mike Conway ir Stéphane Sarrazin. Vidutinis greitis siekė 251,9 km/h.
Kamui Kobayashi 2,096 sekundėmis pagerino ankstesnį rato apvažiavimo rekordą. Be to, jo pasiektas vidutinis greitis buvo didžiausias lyginant su visais ankstesniais rato apvažiavimo rezultatais per 94 metų lenktynių istoriją – jis viršijo 1985 m. užfiksuotą 251,815 km/h rekordą, kurį pasiekė Hans-Joachim Stuck su Porsche.
Le Mano lenktynėse iš pole pozicijos TOYOTA yra startavusi du kartus – 1999 m. su Martinu Brundle ir 2014 m. su Kazuki Nakajima. Tai TOYOTA komandos 12-asis pasirodymas FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC) nuo debiuto 2012 m.
„Toyota Gazoo Racing“ komanda 85-osiose 24 val. trukmės Le Mano lenktynėse startuos iš pole pozicijos. Tai paaiškėjo po greičiausiai įveikto rato Circuit de la Sarthe trasoje per finalines kvalifikacines sesijas birželio 15-osios vakare.
Kamui Kobayashi tapo antruoju japonų pilotu, kuris iškovojo pole poziciją antrojo kvalifikacinio važiavimo metu 20.14 val. įveikdamas ratą per 3 min. 14,791 sek. su #7 TS050 HYBRID, pilotuojamu kartu su Mike Conway ir Stéphane Sarrazin. Vidutinis greitis siekė 251,9 km/h.
Kamui Kobayashi 2,096 sekundėmis pagerino ankstesnį rato apvažiavimo rekordą. Be to, jo pasiektas vidutinis greitis buvo didžiausias lyginant su visais ankstesniais rato apvažiavimo rezultatais per 94 metų lenktynių istoriją – jis viršijo 1985 m. užfiksuotą 251,815 km/h rekordą, kurį pasiekė Hans-Joachim Stuck su Porsche.
Le Mano lenktynėse iš pole pozicijos TOYOTA yra startavusi du kartus – 1999 m. su Martinu Brundle ir 2014 m. su Kazuki Nakajima. Tai TOYOTA komandos 12-asis pasirodymas FIA Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate (WEC) nuo debiuto 2012 m.